8 Mayıs 2011 Pazar

İlk anneler günüm :)

Bugün ilk anneler günüm benim. Yıllarca sadece kutlayan olan ben artık kutlananların arasına katıldım, ne kadar mutluyum anlatamam.

Kutlamalar biraz kısıtlı gerçi. Henüz anne ünvanını almamı sağlayan bebeklerimden tık yok. Reklamlardaki mutlu ailelerde hep gördüğümüz çocukların babayla birlikte anneye kahvaltı hazırlaması, tek bir gül eşliğinde annenin yatağına getirmesi, ya da babanın kredi kartını çocuklara vermesi ve çocukların da aklına sadece küçük ev aleti almanın geldiği o sahneler yaşanmıyor evimizde henüz. Ama bebeklerimin beni gördüğündeki gülen yüzleri, ellerini kollarını mutluluklarını ifade edercesine sallamaları benim için en güzel kutlama. İleride yanağıma öpücük kondurarak ya da minik cümleler kurarak da ifade edecekler biliyorum ama şimdilik durum bu.

Bebeklerim yerine sevgili kocam, ailem, akrabalarım ve canım arkadaşlarım kutladı bugün beni. Kocamın kutlaması hem maddi hem manevi oldu. Uzun zaman önce aklımda bir telefon olduğundan bahsetmiştim, belki hatırlayan vardır. (Bir süredir de popüler yayınlarım kısmında yer alıyordu ama sanki işlevinin bittiğini farketmiş gibi çıkıvermiş aradan :) ) Gossip Girl'de o sıralarda kullanılan telefondan etkilenerek çıkmasını beklediğim N97'den bahsetmiştim hani. Çok pahalı olduğu için çıkar çıkmaz almak istememiş, daha sonra fiyatı ucuzlayana kadar da pek çok şikayet olduğunu görüp tamamen soğumuştum telefondan. Emektar N73'üme geri dönmüş, yaklaşık 6 yıldır mükemmel çalışan telefonumdan başkasına bakmaz olmuştum. Zamanla yeni bir telefona ihtiyacım olmadığına kanaat getirmiş, dokunmatik modelleri kullanamam diye önyargı geliştirmiş, Gossip Girl'de farklı sezonlarda farklı şirketlerin sponsorluğu nedeniyle artık yeni telefon modellerini takip etmez olmuştum.

Ta ki 1-2 ay öncesine kadar. Emektar N73'ümün pili artık hemen bitmeye başlamıştı, nerdeyse her gün şarj etmem gerekiyordu. Çocuklar da geldiği için ekstra masraf olmasın diye pilini değiştirmeye karar vermiştim. Aldığımız yeni pil de orijinal olmasına rağmen pil performansını artıramayınca telefonun ömrünün son demlerinde olduğuna karar verdik. Yine de başka telefon istemiyor, nasıl olsa evdeyim, şarja takar idare ederim diyor, ancak işe geri döndüğüm zaman yollarda vs. olmam gerekeceğinden ne yapacağımı da pek bilmiyordum.

Kocam tüm bunlara son verdi neyse ki. Bana ilk anneler günümde güzel bir hediye almak istemiş. Aslında süpriz olacakmış ancak bir çırpıda bir sürü para vermeyi hoş karşılamayacağımı düşünerek Avea kampanyasından yararlanmamızın daha kabul edilebilir olacağını düşünmüş, çok da iyi yapmış. Sonuç olarak Avea'nın 18-24 ay taahhütlü cihaz kampanyalarından birine başvurduk ve ayda 60 tl ödeyerek bir N8 sahibi oldum. Kampanyadan faydalanması için hat sahibinin olması gerektiğinden sürpriz bozulmuş oldu ama olsun, içime sinen ve toplamda çok fazla görünse de aydan aya az miktarda ödeyeceğim güzel bir telefonum var artık. (Aylık 1GB internet de cabası). Dokunmatik ekranlı telefonlara olan ön yargım da kırılmış oldu böylece, kullanımları gayet kolaymış, mesaj yazmak iddia ettiğim gibi zor değilmiş. En güzeli de 12 mega piksel kamerasıyla bebeklerimin harika fotolarını çekecek olmam.

2 bebek + bir N8 + bir sürü iyi dilek ve kutlama = Harika bir ilk anneler günü.

Hepinizin anneler gününü kutlarım.

12 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum Ferulagocum.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Kuzucuklarınızla birlikte hep böyle sağlıklı huzurlu anneler günü kutlaman dileği ile :)

ferulago dedi ki...

içinden geldiği gibi, çok teşekkür ederim canım :)

Elçin'in yeri, inşallah, tüm annelere :)

GeCe dedi ki...

terikler canım nice güzel anneler gününen hediyeni de güle güle kullan :)

ferulago dedi ki...

Eksik olma GeCeciğim,çok teşekkür ederim

özii dedi ki...

İlk Anneler günün kutlu olsunnn :))

ferulago dedi ki...

Öziiciğim, teşekkürler :)

Gezi/yorum... dedi ki...

İlk anneler gününüz kutlu olsun.. profil resminizdeki tavus kuşu değilmi hemde masanın üzerinde hikayesini merak etitm :)

ferulago dedi ki...

GEZİ/YORUM: Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Evet tavuskuşu ama çok önemli bir hikayesi yok. Yine de en azından resmin büyüğünü görmek isterseniz şu yazıya bakabilirsiniz http://ferulago.blogspot.com/2008/12/haftasonum-byle-geti.html

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Daha doğmasalar da benimde ilk anneler günümdü :) Senin de anneler günün kutlu olsun arkadaşım.

ferulago dedi ki...

sevtapcığım, seneye çok daha güzel olacak kutlaman, ne güzel :)

Gezi/yorum... dedi ki...

Linkten inceledim güzel resimler
bende size benim tavus kusumun linkini vereyim :)
http://geziyorumturkiye1.blogspot.com/2011/05/ataturk-orman-ciftligi-1-mays-2011.html