12 Nisan 2012 Perşembe

Yetişemiyorum - Pazartesi şarkısı - 12

Bu aralar hiçbir şeye yetişemiyorum. Elimde not olmasına rağmen "içime sinmiyor, kendi notlarımı hazırlamalıyım" düşüncem yüzünden perişan oldum. Böyle olacağını bilseydim ne yapardım peki? Aynen şimdi yaptığımı. Yine de kendi notlarımı kendim hazırlamalıyım, başka türlüsü içime sinmezdi. Manyağım evet biliyorum. Pek çok insan "o dersin notu bende yok" diye dersi başkasına kakalamaya çalışırken ben elimde eski notlar olmasına rağmen yenilerini hazırlıyorum. Neyse, 5 hafta kaldı derslerin bitmesine, seneye daha rahatım. Gerçi seneye de bu notları biraz daha geliştirmek için İngilizce Biyoloji kitaplarından notlar çıkaracağım, o da ayrı konu (bu sene 4 tane Türkçe kitaptan toparlıyorum). Manyaklık diz boyu.

Pazartesi şarkısı çok gecikti. Perşembe günü şarkısı oldu artık kusuruma bakmayın.

Britney Spears söylüyor -Till the world ends

Hiç yorum yok: