11 Haziran 2012 Pazartesi

Hastayız - Pazartesi şarkısı - 19

Cumadan beri hastayız. Geçen hafta kızım diş çıkardığı için ateşliydi, ateş sonrasında döküntüleri oldu, doktora koştuk, dişten sonra olan 6. hastalık denen birşeymiş geçirdiği. İlaçlarla pazartesiye kadar toparlamıştı bile. Ama olmaları gereken 18. ay aşısını yaptıramadık ateşi olduğu için. Bu hafta ise oğlumun burnu akmaya başladı, 1 gün sonra da kızıma bulaştı. Babamız zaten hastaydı, evde sağlam kalan bir ben vardım anlayacağınız. Miniklerin hasta olması çok kötü oluyor, akan burunlar, nefes alamadığı için sürekli uyamıp ağlamalar, ateşin çıkması. Keşke onların yerine ben hasta olsam da onlar hep iyi olsalar. Geçen sene de atlatmıştık, yine geçecek biliyorum ama insan üzülüyor işte. Kızımın iştahı azaldı, oğlum kahvaltı sonrası yedirdiğimi kusuyor, çaresiz biberon maması vermek zorunda kaldım, onu kusmuyor en azından.

Sonuç olarak haftasonu bilançosu: Hala çıkamayan dişler, burnu akan iki çocuk, önceden hasta olan baba, uykusuz geceler ve burnu akmaya, başı ağrımaya başlayan anne. Çocuklar iyileşsin yeter ki, ben nasıl olsa toparlarım.

Bu haftaki pazartesi şarkımız biraz yavaş bir şarkı olsun, zaten ne kafam alıyor ne de dinleyecek enerjim var. Sınav kağıtlarını okurken uyuyakalmasam bari :)


Bu günkü şarkımız çok sevdiğim slow bir şarkı. Phil Collins söylüyor - Against all odds (Aynı adlı filmin soundtrack albümünden.


Bu arada CNBC-e Music and Lyrics filmini yayınlayacakmış (galiba gelecek Salı). Çok tatlı bir romantik komedi, iki hafta önce ondan bir şarkı paylaşmıştım galiba, vaktiniz varsa izleyin bence.

3 yorum:

GeCe dedi ki...

ah canlarım kıyamam umarım çabucak iyileşirler

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşirler ben hep derim efe senin bir kere hasta olman yerine ben on kere hasta olmaya razıyım

ferulago dedi ki...

İlginize çok teşekkür ederim. İyilştiler nihayet ama beni de perişan ettiler. Olsun varsın, yeter ki çocuklarımız iyi olsun :)