24 Mayıs 2013 Cuma

Utana sıkıla Pazartesi şarkısı - 51

Cuma oldu ama ben hala pazartesi gününde kaldım gördüğünüz gibi. Yoğunlukların son safhasındayım artık. Dersler bitti, finallere başladık. Bu da bitince artık hep buralardayım. Hatta o kadar ferahlayacağım ki trende gelip giderken roman bile okuyabileceğim belki de yakınlarda :)  Az kaldı dönüyorum.

Eskilerden sevdiğim bir şarkı geliyor yine

Out of touch, Hall and Oates söylüyor ve ben yıllardır severek dinlememe rağmen klibi ilk defa görüyorum. Vakit olduğunda oturup eskilerden ne varsa izlemeli, pek eğlenceli oluyor


2 yorum:

özii dedi ki...

Pazartesi ye ne kaldı ki ...
Utanma sıkılma içinden gelen böyle...
Hem sendromsuz bir pazartesi yaşatıyorsun bize :))))
Günaydın bu arada...

şirin dedi ki...

Insan bu yogunlukta evladini ozluyor az kalmis kolay gelsin