23 Ocak 2014 Perşembe

Başarısızlık ve ben kim Blake Lively kim

2014'e gireli 23 gün oldu bugün ve ben ancak yazı yazabiliyorum. O da ayıp olmasın diye vur kaç şeklinde. Yeni yıl kararlarında bu kadar mı çabuk başarısız olur insan, pes vallahi. Bana Stephen Hawking'in bilgisayarından lazım olduğuna karar verdim. Kafamda çok güzel yazılar yazıyorum ama bir türlü eyleme geçip klavyeye dökemiyorum. Bana bir süreliğine ödünç verse de yazılarımı toptan yazsam ne güzel olurdu.

Neyse, bu sabah bir mail aldım, "siz de Blake Lively gibi olabilirsiniz" diye. Bir kadın sitesi Blake'in tarzını ele alarak benzer ürünler satın almamı öneriyor. Adını çıkaramadınızsa kendisi Gossip Girl'ün Serena'sı. Kadındaki boy pos, harikulade vücudun bende olduğuna nasıl kanaat getirdiniz de bana o önerilerde bulunuyorsunuz anlamadım ki. Haydi aldandım size de aldım o ürünleri diyeyim, sonra cücük boyum ve maalesef hala kocaman olan k.çımla kendimi Serena sanıp ortalarda salınacağım maazallah. Haydi canım başka kapıya.

Hiç yorum yok: