29 Nisan 2010 Perşembe

Bir tane daha

Noracığım "hep seni mi buluyor böyle şeyler yoksa çok iyi bir gözlemci misin" yazmış yorumunda sağolsun. Aslında bilmiyorum, ya denk geliyor, ya da etrafa bakınıyorum, gözlerim fıldır fıldır dönüyor ve görüyorum.

Bu da 1-2 ay önce gördüğüm ama bir türlü yazamadığım bir şey.

Otobüsle eve giderken bir gün Mithatpaşa caddesinde sağa sola bakınırken bir sürücü kursu tabelasına rastladım. Daha sonraları sürücü adayı arabalarını da gördüm Kızılay'da, yazmak farz oldu. Kursun adı "Ehliyet Keyfi". Simit Keyfi vs. gibi isimler haydi bir derece de, ehliyetin ne keyfi oluyor anlamadım. Yıllardır kimlik niyetine kullandığım bir ehliyetim va ama bana hiç keyif vermedi. Araba kullanmak keyif dersek o zaman sürüş keyfi olsaydı adı daha iyi olmaz mıydı?

Galiba hep bana denk geliyorlar :)

3 yorum:

nora dedi ki...

Aahahahaha :D

"Ehliyet'in Bilinmeyen Yüzü" diye kurs açayım ben de büyüyünce :D

O nasıl bir isimmiş yahu :D

Yok yok, sana denk geliyor bunlar Ferulagocum :D

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hayli ilginç fıkra gibi desek?:))

ferulago dedi ki...

noracığım, bir ehliyet de senden alayım o zaman

içimden geldiği gibi, flash tv'deki fıkraların canlandırılması gibi oldum :)