8 Mart 2011 Salı

Hala bitmeyen sinir bozucu bekleyiş, bebeklerim ve kadınlar günü

Bloglarımız hala kapalı. İnat ettim, ne WP'e gidiyorum ne de DNS ayarlarımı değiştiriyorum. Blogum bazen açılmıyor, bazen sadece giriş yap kısmı açılmıyor, bazen de şimdi olduğu gibi tamamen açık. Anlamadım ben bu işi. Ben girebilsem de okuduğum bloglar giremedik, yazamadıktan sonra ne anladım ki bundan? Herkes nasıl, neler yazıyorlar diye merak etmiyor değilim ama dedim ya WP'e blog okumak için bile gitmek istemiyorum. Neden bu duruma düşürdüler bizi, sorun sadece Digiturk yayını mı yoksa başka şeyler de mi var diye düşünüyor insan.

Neyse.

Bebeklerim artık kocaman oldular, tam 4 aylık olacaklar yarın. Kendileriyle birlikte el becerileri de gelişmeye başladı. Artık emziklerinin halkasını parmaklarına takıp çıkarıp çıkarıp takıyorlar. Kızım daha becerikli bu açıdan, herhalde emziği daha çok taktığı içindir. Oğlum konuşmasını engellediği için pek sevmiyor. Birşeyler anlatıp duruyor sürekli :)

Bu vesileyle bloglara giren giremeyen tüm kadınların 8 Mart kadınlar gününü kutluyorum. Artık kadına şiddet görüntülerinin ve önleme kampanyalarının olmadığı kadınlar günü kutlamaları istiyorum. Ancak çok uzun bir süre (belki de hiç) böyle birşey olmayacağını biliyorum. Herşeyde olduğu gibi bunda da işin sırrı eğitim. Oğullarımızı iyi yetiştirelim, çocuklarımıza iyi eğitim verelim ki şiddet olmasın hayatlarında ve sonuç olarak bizim hayatımızda.

6 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Günaydın Ferulagocum seninde kutlu olsun bebeklerini öpüyorum.

İkiz Annesi dedi ki...

Maalesef ben de DNS ayarları ile oynayarak girebiliyorum başka türlü açılmıyor.

Kuzular 4 aylık mı oldular 41 kere maşallah hareketlenmeye başlamışlardır.Benim yerime de koklayıp öpermisin.Özledim bebek kokusunu galiba:))
Senin de kadınlar günün kutlu olsun canım benim:)

ferulago dedi ki...

içimden geldiği gibi, yorumunu gordugumde ogleden sonra olmus, kusura bakma :) Sana da günaydın

İki Annesi, oldular vallahi. Zaman ne çabuk geçiyor. Öptüm bile :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Ben DNS leri değiştirdim ancak öyle girebiliyorum.
Zaman o kadar çabuk geçiyor ki Büyüdüklerine bazen insan inanamıyor bile Maşallah:)))

ferulago dedi ki...

ballı lokmam, bebeklerim olduktan sonra zaman daha da hızlandı sanki

Sevtap dedi ki...

Benim de yasak yüzünden canım çok sıkkın açıkcası.Ben domain aldım ama wordpresse aktarıldı ve hiçbirşey istediğim gibi olmuyor deli olucam. Blog izleme yeri bile yok.Uf ya bir bloğumuz vardı onuda kapattılar.Neyse bebişlerine kocaman bir maşallah diyorum.Bende hayırlısı ile o günleri görürüm inşallah.Kocaman öpüyorum ikisini de.Kadınlar günün kutlu olsun :D