23 Ocak 2012 Pazartesi

Pazartesi şarkısı

Daha önce bahsetmiştim, müzik (dinleyici olarak elbette) benim hayatımın çok önemli bir parçasını oluşturur. Bebeklerimden önce daha içli dışlıydık aslında, evde bangır bangır cd dinler (kocam yokken) bilgisayar başında işim varsa mutlaka kulaklık takar birşeyler dinlerdim. Di'li geçmiş zaman kullandım çünkü bebeklerimden sonra artık hiçbir şey eskisi gibi değil. CD dinlemek bebekler uyuyorsa zaten yasak, uyanık olduklarında ise aklıma gelmiyor bile. Akşamları bebeklerim yattıktan sonra bilgisayar başına geçip iş güçle uğraşırken sıkıysa kulaklık tak bakalım. Kulağım hep bebeklerimden gelen seslerde olduğu için kulaklık takıp müzik dinlemek bir süredir benim için lüks. Geriye gönlümce müzik dinleyebileceğim tek bir yer kalıyor, o da hergün hızlı trenle yaptığım yolculuklar. Hafta içi hergün 3 saat, oh be kulağımın pası siliniyor resmen.

Sabah sabah slow, içimi bayan şarkı dinlemekten hoşlanmıyorum. Şarkı dediğin enerji vermeli insana, coşturmalı, sonrasında ve özellikle de pazartesi sabahları kulaklığı, çantayı bir yana fırlatıp koşma isteği vermeli insana. O şarkıyı bulunca çok mutlu oluyorum, arka arkaya birkaç kere dinliyorum mutlaka. Bu sabahki şarkımı bulmuşken aklıma sizinle de paylaşmak geldi. Sergülcüğümün instagram ile pazartesi serisi var ya, hatta bugün de şunu yayınlamış, işte ben de ondan esinlenerek (ve izni olursa) her pazartesi günü "Canlandırıcı Pazartesi Şarkısı" yayınlayayım istiyorum.

İşte bu haftanın benim için canlandırıcı, enerji verici, deli gibi koşturucu şarkısı (benim dinlediğim bir konser kaydıydı bu arada, biraz daha dinamik çalıyorlardı yani). Umarım siz de beğenirsiniz.


4 yorum:

Gülin dedi ki...

Tam da canlanmaya ihtiyaç duyduğum bir anda, çok iyi geldi :)

ferulago dedi ki...

Gülin, beğenmene çok sevindim :)

İkiz Annesi dedi ki...

Ben de severim hareketli şarkıları iyi geldi sağol canım:)
Bu konuda aynıyız bayılırım müzik dinlemeye aynı şeyi geçenlerde ben de eşimle konuştum eskiden kulağımda kulaklık zevkle dinlerdim ya da evde bangır bangır aynı senin gibi :)
Kızlardan sonra aklıma bile gelmedi onlar uyurken kulaklık takmak neredeyse imkansız:)
Uyanıkken olabiliyor aslında onlar da seviyor ama dediğin gibi gün içinde aklıma bile gelmiyor :(

ferulago dedi ki...

İkiz Annesi; ikiz annelerinin hayatı birbirine çok benziyor demek ki :)