7 Ağustos 2012 Salı

Blog dünyasından ayrılmadım, buradayım - Pazartesi şarkısı - 20

Evet döndüm. Yorucu bir dönem, sonrasında sempozyum derken sizleri (aslında kendimi) ihmal etmiştim, hemen sonrasında da izne ayrılınca yazmayalı neredeyse 1 ay olmuş inanılır gibi değil. Utancımdan diğer blogları da okuyamadım ipin ucu kaçmadan el atayım artık. Tatil bitti işe başladım bebeklerim (hala bebek denir mi bilmiyorum artık kocaman oldular ama benim için hep bebek onlar) anne ve babalarının işe gidip gelmesine alışmaya çalışıyor, sanırım hepimiz haftasonunu iple çekiyoruz. Fakültede yine yapmam gereken bir sürü iş var bakalım nasıl yetişeceğim. Bu arada pazartesi şarkımızı da unutmadım, her zamanki gibi geciktirdim.

Bu seferki tatil havasına yaraşır bir tempoda olsun. The Police grubu söylüyor, Wrapped around your finger.


4 yorum:

özii dedi ki...

Hosgeldin zaman zaman hepimiz yok oluyoruz hatta bazen kendi icimizde bile :-)
Dönüşler olsun yeter ;)

Seyhan Günay Kaya dedi ki...

Hoşgeldin :)) ben buralarda olmama rağmen sıcaklardanmıdır ramazan rehavetindenmidir bilmiyorum ama hiç ilgilenemiyorum blogla.
sana kolaylıklar dilerim. sevgiler :)

ferulago dedi ki...

Döndüm öziiciğim (nihayet) :)

ferulago dedi ki...

Seyhancığım; ilgilenmek lazım :)