16 Şubat 2010 Salı

İşte Sevgililer Günü yazım

Kim ne derse desin, ben Sevgililer Günü'nü kutlamayı seviyorum. Küçük de olsa hediye almak, vermek hoşuma gidiyor. Haa, sen 364 gün öküz olursun da kalan 1 günde karını hediyelere, çiçeklere boğarsın, işte o olmaz. Sevgini göstereceksin ki o kalan 1 günde taçlandırasın.

Bu hafta benim için çok daha özel ve güzel bir hafta aslında. Herkes sadece Sevgililer Gününü kutlarken ben 3 önemli tarihi bir arada kutluyorum çünkü. Daha önce yazmışımdır belki ama tekrar yazıyorum işte, dedim ya önemli benim için.

İlki sevgilimin doğum günü: 9 Şubat
İkincisi tanışma yıldönümümüz: 11 Şubat
Üçüncüsü de herkesin Sevgililer Günü.

Sevgilimin yaşgünü benim için 5 yıl önce anlam kazandı, daha öncesinde onu tanımıyordum. Hatta sadece yaşgününden 2 gün sonra onunla tanışacağımı da bilmiyordum. Yaşgünü mumunu bensiz son kez üflediğinde dilediği dileği bilmiyordum. Aynı şekilde o da hemen hemen aynı zamanlarda benim de bir dilek dilemiş olduğumu bilmiyordu. İkimiz de dileklerimizin bu kadar kısa sürede yanıtlanacağını ve birbirimizi bulacağımızı bilmiyorduk. O dileklerden sadece 2 gün sonra karşılaşacağımızı, 14 Şubat günü sevgili olmasak da birbirimize mesajlar atacağımızı, sadece 2 ay sonra nişanlanacağımızı ve 8 ay sonra evleneceğimizi bilmiyorduk. İşte o yüzden o gün için aldığımız pastaya 6 mum diktik biz. 5 mum birlikte geçirdiğimiz 5 yıl 4 ay için, kalan mum da resmen birlikte olmasak da birbirimizin hayatına girmiş olduğumuz o ilk Sevgililer Günü için. Mumlarımızı üflerken yine ortak bir dilek diledik. Gerçekleşince söylerim belki.

Peki birbirimize ne mi aldık? Birşey almama konusunda anlaşmıştık aslında. Her sene anlaşıyor sonra da birimiz sürpriz bir hediye çıkartıyordu ortaya. Bu sefer böyle yapmayacağız derken sabah 9'da zil çaldı. Bizim zili genellikle yanlışlıkla çalarlar. Hatta geçenlerde yine bir başkası diye bizim zili çalan birine diafonda "yanlış çalmışsınız" yerine "yanlış gelmişsiniz" deyince bayağı bir gülmüştü kocam.

Ben yine zili kimbilir kim çaldı, kocam uyanacak tüh diye diafona seyirtirken "Kim o?" soruma karşı diafondan gelen "Çiçek" kelimesini duyunca anladım ne olduğunu. Sürpriz yapmayacağını söyleyen kocam bana harika bir orkide almış meğerse. Bütün gün çiçeğe baktıkça gözlerim doldu, hatta yaşlar süzüldü durdu. Hep mutluluk gözyaşları olsun hayatımızda, ben ağlamaya razıyım.

Geçmiş sevgililer gününüz kutlu olsun. Sevgiliniz yoksa umarım en kısa zamanda sizi en az sizin kadar çok seven, her yönden anlaştığınız, aynı anda aynı şeyleri düşündüğünüz bir sevgili bulursunuz. Herkes mutlu olsun, herkesin gözleri mutluluk gözyaşlarıyla dolsun.


4 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Canim mutlulugunuz katlanarak artsin, tüm dilekleriniz gerçek olsun insallah! Orkiden çok çok güzel, ki ben orkide delisi oldugumu resmen açiklamis bulunmaktayim=)

cigdemderki dedi ki...

çiçekler çok güzel ve zarif, dileğine kendim için kocaman bir amin diyorum, tam istediğim gibi tarif etmişsin:) size de bir ömür sürecek, mutlu bir evlilik dilerim:)

ferulago dedi ki...

Zeynepciğim, çok sağol, cümlemiz inşallah.

cigem, canı gönülden dilemiştim, umarım işe yarar :)

asimetrik dedi ki...

Ferulagocummmm :)
Bir gün, bu kadar güzel anlatılabilirdi içindeki sevgi de bu kadar güzel yansıtılabilirdi... Sevginizin bize görünüşü olsa gerek... Mutluluğunuz daim, tüm dilekleriniz gerçek olsun canım...