4 Kasım 2010 Perşembe

Amanın aşeriyorum

Durdum durdum doğuma 5 gün kala aşermeye başladım. Neden bilmiyorum ama bu aralar canım tatlı çekiyor, hatta direkt ne olduğunu söyleyebilirim: şekerpare. Dün akşam yemekten sonra oturdum tariflere baktım ama üşendim. Zaten daha önce hiç yapmadığım için beceremezsem diye korktum. Sonuçta yiyemedim tabii. Bir şekilde idare ettim. Ama bu akşam dayanamadım artık. Yemekten sonra resmen şekerpareler, baklavalar gözümün önünde uçuşmaya başladı. Kocam "istersen gidip alayım" deyince tamam dedim. Kocasını gece yarılarında garip şeyler almaya yollayan kadınlardan olmak istemedim hiç. Olmadım da neyse ki. İlk 3 ay içindeykendi sanıyorum, bir akşam Survivor'da ödül oyunu sonunda pizza yerlerken canım çekmişti, onda da hemen telefonla sipariş vermiştik. Bundan başka bir şeye aşermem olmamıştı. (O zaman Ankara'daki doktoruma gitmeye başlamamıştık yoksa pizza mı, hayatta yiyemezdim). Neyse. Baktım kocam hevesle giyinmeye gitti. "Yaşasın karım aşerdi, ben de birşeyler almaya gidiyorum" diye uçarcasına çıktı. Ben zahmet olmasın derken içinde ukte kalmış meğer kocamın.

Yakınlardaki 2 pastanede bulamayınca kurtarıcımız olan Migros'a gitmiş. Sağolsun hem baklava hem şekerpare almış. (Baklava kuru baklava olsa daha mutlu olacaktım ama şekerpareleri afiyetle mideye indirirken mutlulukla gülümsüyordum).

Neden böyle oldum bilmiyorum. Hava soğudukça bünye enerji olsun diye istiyor desem bilakis havalar güzel gidiyor. Süt üretimi için enerji lazım desem asıl gereken bol su içmek biliyorum. Su içmeyince vücut içirmek için bu yöntemi buldu desem, bilmiyorum işte. Sonuç olarak doğuma 5 gün kala aşermeye başladım ya, ne cins kadınım ben :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

:))İnsanlık hali bu,insanın ne zaman ne isteyeceği belli olmuyor ki..
Bence güzel olmuş,baba da azıcık bişeyler yapsn ama değil mi? :)
Tamam onların destekleri,yardımları yadsınamaz ama,o süreçte ve sonrasında annelelerin yaşadıkları çok daha ayrı..O yüzden anneler baştacı edilmeli,aşermesine bile gekek duymadan donatılmalı dört bir köşesi filan :)
Sana afiyet olsun,çok da az kalmış doğumuna..
Allah yardımcın olsun..İnşallah sağlıkla,kolaylıkla bebeğine kavuşursun..
sevgiler..

ferulago dedi ki...

ZELİHA-UMUT SEPETİ, cennet anaların ayakları altındadır lafı boş yere söylenmemiş, şimdiden anladım. Kimbilir ileride nelerle karşılaşacağım :)Kocamın hakkını ödeyemem ama, onu da belirteyim :)