22 Nisan 2011 Cuma

İkiz bebekler ne zaman birbirini fark eder?

Bebeklerimin birbiriyle ne zaman ilgilenip oyunlar oynamaya başlayacağını çok merak ediyorum, hevesle bunun olmasını bekliyorum. Şimdilik etkileşimler birbirinin elini tutmak (içim eriyor böyle yaptıklarında) ve birbirinin elini yalamak-dişetlerini kaşımak şeklinde. Hatta bir ara (2 aylıkken falan) oğlum kızımın kafasını ısırmaya çalışıyordu, fotoğrafını çekmiştim.

Geçenlerde ise oğlum farklı birşey yapmaya başladı. Kendi emziği yan tarafına düşmüşken kardeşinin ağzında emzik görünce gayet güzel elini uzatıp alıveriyor kızımın emziğini, sonra da gayet güzel kendi ağzına takıyor. Kızım da şaşkın şaşkın bakıyor emziğinin arkasından. Anne-baba olarak biz de ağzımın kulaklarımızda seyrediyoruz, sonra da diğer emziği kızımıza veriyoruz. Bakalım gelecekteki günlerde neler göreceğiz.

10 yorum:

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Gözümde canlandı da ne kadar tatlı bi görüntü olmuştur emzik paylaşımı :))) Maşallah ikizlerinize, eminim biraz daha büyüdüklerinde birbirlerinin en iyi oyun arkadaşı olacaklarına..

ferulago dedi ki...

Gasp ediş demek daha doğru :)

deniz dedi ki...

Keşke o kafa ısırma fotosunu yayınlasan. uuuuwww.

ferulago dedi ki...

denizciğim, bir bakayım, bulursam koyayım. :)

azna dedi ki...

Siz bir de üç yaşından sonra arabada giderken koltuklarında arkada otururken el ele tutuşup gitmelerini görün.. ah bu ikizler ah..

ferulago dedi ki...

azna, o anlara tanık olmayı iple çekiyorum

Bilges dedi ki...

canım ya ben geri kalmısım bloglar geri donmus cok özlemiism valla.. okuyabildigim icin cok mutluyum su an... bebişlerine saglık ve neşe diliyorum.. çok öptüm seni

ferulago dedi ki...

Bilges, nihayet döndük canım. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim ayrıca :)

IŞIK ÖRSEL İMİR dedi ki...

Bizim ikizlerimiz de uzun bir süre birbirleri ile ilgilenmediler ama 1 yaştan sonra her şey hızla değişiyor. Şİmdi 20 aylık oldular ve birbirleri ile kovalamaca, ce ee,vs oynuyorlar ve blca kavga ediyorlar :) Ama bazen de sakin sakin kendi dillerinde konuşup gülüyorlar. Harika bir duygu.

ferulago dedi ki...

Işık Örsel İmir, bakalım bizimkiler ne yapacak. Aynı cinsiyetten olan ikizler daha çok kavga eder diyorlar ya da öyle olduğunu görüyorum. Benimkileri merakla bekliyorum :)