2 Aralık 2013 Pazartesi

Eski usüller

Vallahi ne varsa eski usüllerde var. Geçenlerde yillardir hiç güncelleme yapmadığım Nokia telefonumu bir basiret bağlanması sonucu güncellemiştim. Telefon birden bire bu kadar yüklemeyi kaldıramayıp kendini kapatmıştı süresiz olarak. Neyse ki kocam bir teknik servis elemanı gibi çalışarak telefonu kurtarmış ancak bunu yapmak için de format atmak zorunda kalmıştı. Yeni yazılım da yükleyince cillop gibi sıfır bir telefonum oldu. Ama içindeki tüm numaraları  vs. de kaybettim tabii. Diğer telefonumda tüm numaralar da olmayınca  kim arıyor kim mesaj yazıyor bilemez hale gelmiştim. Bir de elimdeki az sayıdaki numarayı bile geçiremedim daha, millet aradıkça kaydetme şeklinde geçiriyorum günlerimi şimdilik.

Neyse ki artık bu değişecek. Aklıma eski bir ajandamın arkasındaki telefon rehberim geldi. Geçen seneki ajandama üşenip kaydetmemiştim numaraları ama bir öncekinde hepsinin duruyor olması lazım. Bunu hatırlayınca nasıl sevindim anlatamam. Gerçi şimdi de o ajandamın nerede olduğunu hatırlamam ve sonrasında da telefonları tek tek yazacak vakit bulmam lazım ama olsun, yazarım elbet bir gün.

(Turkcell'in rehber yedekleme hizmetinden bahsedecekseniz hiç etmeyin, bir ara uğraşayım demiş ama sonra boşvermiştim. Yine ne varsa eskilerde var demek istiyorum ben izninizle)

:)

Hiç yorum yok: