1 Aralık 2013 Pazar

Yine kış geldi ve yine aynı terane

Ne bu bizim kaderimiz anlamadım ben. Tamam kış kışlığı yapacak (iğreniyorum aslında bu söylemden :)   ) ama kışın donuyoruz arkadaş. Şu anda kombi gürül gürül yanıyor ama salonda sıkıca giyinik olmalarına rağmen kızımın elleri, oğlumun da yanakları buz gibi. Alt komşu sorunsalımız hakkında daha önce de yazdım durdum. En son serzenişim şuydu mesela, isteyen buradan okuyabilir. Bu yazıdan 9 gün sonra ise mutluluk içerisinde şu yazıyı yazmıştım. Ama boşa sevinmişim. meğerse.

1.5 yaşında bir oğulları vardı altımıza taşınan çiftin, sağolsunlar anlayışlılar da, onların da çocuğu olunca  gürültümüzden o kadar şikayeti olmuyorlar ama biz yine de yerin dibine geçiyoruz çocukların hoplayıp zıplamasına engel olamayınca. Ancak kış kabusumuz hala devam ediyor. Altımızdakiler de pek sıcağa alışık değil, kapı pencereleri hep açık, kombiyi de fazla yakmadıklarını söylemişlerdi bir ara. Onların alt katı iyi yakınca ihtiyaçları olmuyor demek ki. Ve maalesef aileleri şehir dışında olunca evin annesi çocuğuyla birlikte gidip duruyor. Baba da zaten tüm gün işte, akşamları da herhalde kombiyle işi olmuyor. Bizim ev, özellikle  de salon buzhane. Ne kadar yakarsak yakalım olmuyor, yavrular yerlere oturuyor, ayakkabılarını çıkarıp duruyor, buz gibi yerlere basıyor. Bir önceki kiracı neredeyse hiç kombi yakmazdı, kullanmadıkları odaları falan kapatırdı, onlardan öncekiler de tüm gün işte olup yakmaz, sonra da irili ufaklı her tatilde bir yerlere kaçarlardı.  9 yıldır burada oturuyoruz vallahi kombili evden nefret ettim artık. Merkezi ısıtmalı bir eve mi taşınsak diye düşünmüyor değilim sırf bu alt komşu şanssızlığımız yüzünden. :(

2 yorum:

GeCe dedi ki...

Çok iyi hatırlıyorum bu serzenişlerini çocuklar hasta olmazşar inşallah.

özii dedi ki...

off tahmin ederim kombi sıkıntısı zor.. yaşamadım ama kombili evlere gidemediğimden biliyorum. Ev sahibi üşümese ben donuyorum yaww. böyle olunca evden çıkasım gelmiyor. Merkesi ısıtma iyidir iyi...
Milletin cebinde akrep var sanki. Donar ama yakmaz . Hak vermiyorda değilim aslında , aylık faturalar 400 tl. bulunca mecburen üşümeme taraftarı olunuyor galiba :(