4 Eylül 2010 Cumartesi

U2 da kimmiş?

Bugünkü Milliyet gazetesinde U2 hakkında bir haber vardı, belki okuyanlarınız olmuştur. Konserin yapılacağı stadın çevresindeki esnafla konuşup görüşlerini alalım demişler. Görülen o ki milletin haberi yok. Haydi diyelim ilgilenmiyorlar bu tarz bir müzikle, yine de insan böyle büyük bir organizasyonun oradan yapılacağından haberdar olmaz mı? İlgi ve zevk meselesi diye çok fazla yorum yapmayarak gazetedeki görüşleri sizlerle paylaşıyorum.

Sokak Pilavcısı: Ben böyle bir konser duymadım ama madem çok kişi gelecek 6 Eylül'de oradayım. İyi ki söylediniz, üç kilo daha pirinç alayım öyleyse.

Telefon bayii: 6 Eylül'de büyük bir konser olacak burada. Duyduğuma göre Shakira gelecekmiş. Uzun zamandır burada bir konser verileceği konuşuluyordu. U2 diye bir isim duymadım. Ben Shakira'yı bilirim. Konsere gidenlerin bize bir faydası yok. (En azından birşey olacağından haberi var. Kıllı kıllı adamları ne yapsın, Sharika'yı bekliyor).

Emlakçı kadın: Belediyenin düzenlediği bir etkinlik diye tahmin ediyorum. Statta toplu iftar yemeği var sanırım Ben hiç U2 diye bir isim duymadım. Büyük bir konser olsaydı mutlaka haberimiz olurdu. (Ay dayanamayacağım, daha büyük ne olabilir merak ettim şimdi.)

Tekel bayii: Konserden filan anlamam. Ben ahiret işleriyle uğraşıyorum. Ayrıca ben şimdi konser günü birşeyler satmak için stada girsem beni orada barındırmazlar. Artık her taaf mafyalaşmış. Hiçbir şey satamam orada. O yüzden konserin bana hiçbir yararı yok. (Bu amca Tekel bayii olarak nasıl ahiret işleriyle uğraşıyor merak ettim. Bira, rakı alan cehenneme gidecek, benim de bu işe katkım var mı demek istiyor, çözemedim bir türlü).

Dediğim gibi herkesin ilgi konusu farklıdır, herkes benim gibi konsere gidemediği için üzülecek değil ya.

2 yorum:

azna dedi ki...

Emlakçı kadın'a yorum: Tarkan veya Demet Akalın olabilir mi:) Herkesin zevki ve bakış açısıs ayrı tabii.. Sevgiler...

ferulago dedi ki...

azna, zevkler ve renkler elbette ama Türkiye'nin en büyük stadyum konserindenböyle bahsetmesi garibime gitti nedense :)