7 Eylül 2010 Salı

Ücretsiz mi? Peh

Televizyonlarda bir süredir Gülse Birsel'li Turkcell reklamları var biliyorsunuz. Biz kocamla pek hoşlanmadık, tiplemelerini itici bulduk herhalde ondandır. En son reklamında ücretsiz servislerden bahsediliyordu. Herhalde diğer operatörlerle yarışabilmek için Turkcell böyle bir ücretsiz servis koymuş dedik (yoksa hayatta yapmaz biliyoruz). Hamileler için olan bebek paketini görünce abone olmak istedim.

Önce eşim abone oldu, ona hitap eden yegane paket NTV Haber paketiydi. Mesaj atıldı, gelen mesaja cevap olarak istenen paket seçildi ve beklenmeye başlandı. Ben sanıyorum ki sms olarak o günkü önemli haberler konu başlıkları olarak gelecek. İlk mesaj U2'nun konseriyle ilgiliydi ama haber vermekten ziyade bir link veriyordu. Linke tıkladığımızda internet aracılığıyla video haber içeren siteye bağlanmaya başladı telefon. Kocamın telefonu wi-fi ile de bağlanabildiği için sorun değil dedik ama kısa bir süre sonra wi-fi ile bağlanamadığımızı, 3G ile Turkcell internet üzerinden bağlanmamızın gerektiğini belirten bir mesaj aldık. Diğer paketler de böyle midir bilmiyorum ama muhtemelen öyledir diye kendi aboneliğimi başlatmaktan vazgeçtim. Yani Turkcell ücretsiz servis sunduğunu söyleyerek bir kez daha insanları kandırıyor. Ücretsiz olan bu hizmete ancak internet bağlantısı için çatır çatır para vererek ulaşabiliyorsunuz. Ne diyeyim bravo.

En komiğime giden de şu. Turkcell'de indirimli 30 mesaj paketine üyeyim. 3 liraya ayda 30 mesaj atıyoum. Çok mesaj atmadığım için bana yetiyor. Bir süredir bana "bu paket yerine 11 liraya 300 mesaja geçin" diye mesajlar yolluyor Turkcell. Avea'nın ayda 9 liraya Avea içi 10000, Avea dışı 1000 mesaj verdiği bir paket varken bunlar benimle dalga mı geçiyor, salak yerine mi koyuyor? İnsan hiç mi diğer operatörler ne yapıyor diye bakmaz, kendi paketini hiç mi diğerlerine göre ayarlamaz? Halen müşterimizken kazıklayalım zihniyeti herhalde.

6 yorum:

özii dedi ki...

Kesinlikle haklısın .Bi tutmuşlar Turkcellin adı var adı var. Birde attığı kazıkları...
Ama aboneler çatır çatır diğer oparatörlere geçiyor. Nedenini oturup sorgulamazlar mı?

Bende Turkcell kullanıyorum ama çok eski hat olduğundan sadece aranmak için . Kullandığım diğer oparatör çok daha avantajlı...hatta şimdi tarife değiştirip daha hesaplı hale getirmeyi düşünüyorum .

Neden bunu Turkcell'de yapamıyoruz ?!? Düşünsünler...

ferulago dedi ki...

özii, ben de aynı şekilde çok eski müşterileriyim ve çevremde çok fazla turkcelli var o yüzden tutuyorum o hattı. Bir de kamu tarifesindeyim ama tarife bittiği andan avantajlı bir şey sunmazlarsa ben de anında geçiyorum.

gülin dedi ki...

Ben bahsettiğiniz bebeğimi beklerken paketine üyeyim. Gelen mesajlar güzel, çok nadir link içeren mesaj geliyor. Ayda bir diyebilirim.

ferulago dedi ki...

gülin, şaştım kaldım şimdi, o zaman ben de deneyeyim :) teşekkürler

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Sevgili ferulago,bayram sevincini gönüllerinizde dolu dolu yaşamanız diliyor, Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum...

ferulago dedi ki...

içimden geldiği gibi, ben de senin ve ailenin bayramını kutluyorum :)