18 Ekim 2010 Pazartesi

Gıcığım

Show tv'deki dizi tanıtımlarına denk geldiniz mi hiç? Gelmemeniz mümkün değil çünkü insanı bayıltana kadar gösteriyorlar. Önce Lale Devri vardi, şimdi Karadağlar ve Güneydoğu Hikayeleri. Zaten aşırı dizi seyreden biri değilim, ama bunları izleyeceğim varsa bile asla izlemezdim sanıyorum. Jenerikleri, fragmanları baydı beni. Bu kadar tanıtıma ne kadar ömürleri olacak merak ediyorum doğrusu. Bir diğer gıcık olduğum şey de yine aynı kanalın neredeyse tüm diziyi gösterecek şekilde verdiği haftaya şu-bu olacak fragmanları. Çok sık, çok uzun, insanı izlememeye itiyor ister istemez. Ya da ben çok cinsim, herşeye gıcık oluyorum.

Benim köşe bucak kaçtığım bir sürü dizinin bir sürü izleyicisi var ve insanlar hayatlarını dizilere göre ayarlıyor, çok ilginç. Milliyet gazetesinin cumartesi ekinde okur köşesi var, insanlar orada çatır çatır yok Kurtlar Vadisi daha iyi, yok Aşk-ı Memnu şu kadar reyting aldı, o daha iyi oyuncu, bu onun eline su dökemez diye kavga ediyor, inanılmaz. En garibime giden de özellikle Fatmagül'ün suçu ne başladıktan sonra internet ortamında Beren Saat için yazılan "Behlül'leyken iyiydi, oh olsun, haketti bunu" şeklinde daha hafifleterek yazabildiğim yorumlar. İnsanlar ne zaman dizilere bu kadar kaptırdılar, kendileri de gerçek hayattan koptular da dizi oyuncularıyla rolleri özdeşleştirmenin ötesine geçtiler anlamıyorum.

Çok saçma çok.

4 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

al benden de o kadar. ben en fazla TRT'leri izliyorum, hem daha seviyeli, hem daha faydali programlar oluyor.

Bosver sen gicik olma, yakin bi zamanda nasil olsa televizyon'u açmak bile aklina gelmeyecek =) (pozitif anlamda tabi)

ferulago dedi ki...

Zeynep A, gerçekten de öyle olacak :)

Adsız dedi ki...

Ah Ferulago ahhhh. Show tv'nin en gıcık olduğum diğer tarafı, haftasonları denk geldiğim pazar süprÜzü, cumartes, süprüzü programlarında arka fondaki spikerin o beynimi yiyen ,tüylerimi diken diken eden ses tonu.Gıcığın önde gidenlerini sıralayacak olursam ,
1- 118-80 adiliği
2-türkselin çekim gücü manyadım artık yeter
3-tutku reklamlarında kullanılan uzaylı üstü insanlar diyaloglar sergüzeşt,sıtkı sıyrılmış muhabbeti
4-dizi reklamlarını kusturana kadar veren tüm kanallar.
Halkı salaklaştırdılar artık.Hayret birşey ya.

ferulago dedi ki...

Red Riding Hood, dediklerinin hepsine aynen katılıyorum. 118 18 de hortladı yine, onu da unutmayalım :)