13 Ekim 2010 Çarşamba

Eksiğimiz kalmadı galiba

Artık son dönemece girdiğimize göre son hazırlıklarımızı da tamamlayalım dedik ve kocamla alışverişe çıktık. Alışverişimiz sanal oldu aslında, internet sağolsun. Bu havada orada burada gezmek yerine en uygun fiyat neredeymiş araştırabildik.

3-4 ay önce, ben daha bu kadar büyümeden, kocamla baktığımız ve beğendiğimiz Kraft marka park yatak ve ana kucağı-oto koltukları vardı. Onların fiyatlarını tekrar araştırdık, daha önce baktığımız yere de sorarak kontrol ettik. Sonuç olarak internetteki bir siteden (www.ozelcan.com) en uygun şekilde aldık. Buranın adını daha önce de duymuştum aslında. Merkezi Ankara-Ulus'ta olan bir şirket. Bir arkadaşım oradan peşin alındığı taktirde oldukça iyi indirim yapıldığı söylemişti. Artık oraya gitme imkanımız olmadığına göre internet sitelerinden alışveriş yapalım dedik. İstediğimiz park yatak en uygun fiyata oradaydı, ayrıca fiyatı daha da uygun hale getiren viskon yatak hediyesi vardı. Bir de üstüne 150 TL ve üzeri alışverişlerde 1 adet Baby Nature bebek bakım çantası veriyorlardı. 2 tane de ana kucağı alacağım için arayıp müşteri temslcisiyle konuştum ve bana iki çanta yollanması hususunda anlaştık. Olmasaydı da siparişi iki seferde verecektim zaten. Bu sayede, hem ilk baktığımız yerdeki fiyattan toplamda 47 lira daha ucuza aldık, hem de ekstra olarak 70-80 liralık yatak ve iki adet 59 liralık çanta almış olduk. Bunları da hesaplarsak eğer 245 lira kardayız, diğer alışverişimiz bedavaya geldi anlayacağınız.

Başka bir siteden de park yatak içine yorganı, yastığı, kenar koruması olan bir uyku seti, bebek küveti ve en önemli şeylerden olan bebeklerimizin el ve ayak izlerini çıkartabileceğimiz hamur setlerinden aldık. Böylece eksiklerimiz tamamlandı. Pardon, şu anda tek bir eksiğim var, emzirme pompası. O da hediye geleceği için eksik sayılmaz aslında.

Şimdi tek beklediğimiz bebeklerimiz. Geldiklerinde herşeyleri hazır olacak yavrularımızın. Heyecanımız günbegün artıyor, bakalım bu son haftalar nasıl geçecek.

12 yorum:

azna dedi ki...

Ne olur herşeyi bir yana bırakıp bol bol uyuyun,dinlenin. Sonrası çok yorucu olacak çünkü..Diğer herkes dinlenebiliyor ama miniklerin her zaman annelerine ihtiyaçları oluyor. Sevgiler...

ferulago dedi ki...

azna, işte yapamadığım tek şey o. Hic uykusuzluk cekmeyen ben geceleri kalkıp en az 2 saat oturuyorum. Gun icinde telafi edeyim diyorum ama yine olmuyor. Ne olacak sornasında bilemiyorum :(

pommeler dedi ki...

senin kadar olmasada bende heyecanla bekliyorum
minişleri
inş. hersey yolunda gider sağlıkla mutlulukla

ferulago dedi ki...

pommeler, inşallah :) Çok teşekkür ederim

Hamarat hanım dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız :) İnşallah burdan hep güzel günlerinizi okuruz. Keşke uyuyabilseniz. Çünkü uykuya epey bir zaman hasret kalacaksınız :) Ama olsun değer o minik bebeklere...

ferulago dedi ki...

Hamarat Hanım, bence de değer onlara, varsın anneleri zombi gibi dolansın bir süre :)

özii dedi ki...

Hayırlısıyla sağ salim kucağınıza almak nasip olsun:)
Tatlı , değişik zor bir dönem ama muhteşemm ...

ferulago dedi ki...

özii, inşallah :) Bakalım nasıl geçecek o dönem :)

Sevilay dedi ki...

selamlar, allah bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. bi süredir blogunuzu takip ediyordum, ben de eskişehirde yaşadığımdan ilgimi çekmişti ilk, eskişehirdeki üniversitelere geçişi halledebildiniz mi, umarım hallolmuştur, şehirlerarası evlilik zor, biz de bir sene eskişehir-gümüşhane arası evlilik yaşadık neyse ki çabuk sona erdi ayrılığımız, ben de şu anda ikinci bebeğimi bekliyorum, sakıncası yoksa eskişehirdeki doktorunuzu öğrenmek istemiştim, ben tıpın proflarından birine gidiyorum ama tıpta doğum yapmak konusunda kararsızım gerçi daha çok var daha başlarındayım şimdiden kolay ve sorunsuz bir doğum dilerim Sevilay

ferulago dedi ki...

Sevilay, kadro işi maalesef hala hallolmadı ama hızlı tren sağolsun. Ara bağlantılar tamamlanınca sabah akşam gidip gelebilirim diye düşünüyorum. Tebrik ediyorum, inşallah siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi. Ben burada Mİne İnan'a gidiyorum. Zübeyde Hanım'ın doktorlarından, çok tatlı bir kadın. Aynı zamanda bir arkadaşımın ablası. Kızılcıklı'da muayenehanesi var, oraya gidiyoruz. Doğumu da Zübeyde Hanım'da yapacağız. Hastane Avrupa Sürdürülebilir Kalite ödülünü aldı geçen sene, o yüzden başkabir yer düşünmedim. Gerçi şu anda Gökmedan'ın oraya taşınıp doğumeviyle birleşmişler galiba. Eğer doktor değiştirmek isterseniz kesinlikle tavsiye ederim.

Sevilay dedi ki...

teşekkürler, umarım herşey bir an önce yoluna girer, yani eskişehire geçme imkanınız varsa dilerim bir an önce geçebilirsiniz, iki sevimli bıdık evde beklerken o hızlı tren bile yavaş gelebilir ama tabi ki çok iyi oldu bu hızlı tren işi, dr. mine inanın ismini de not aldım, kararsızım kendimde osmangazi ün. çalıştığımdan kontroller görüşme vs. kolay oluyor sadece doğum aşamasını pek tavsiye eden olmadı tıpta da o biraz kafamı meşgul ediyor, sizi yoğun ve güzel günler bekliyor iyi dinlenmeler

ferulago dedi ki...

Sevilay, benim eşim de Osmangazi'de, biz de orayı tercih etmiyoruz açıkçası. İnşallah içinize sinen şekilde halledersiniz :)