9 Ocak 2013 Çarşamba

Bunlar da tencere ve doktorculuk setimiz

Dün aldığım çay setini yavrularıma götürdüm. Tezahüratla karşıladılar, biraz ilgilendiler sonra oraya buraya fırlatmaya başladılar. Gecenin bir yarısı koltukların altından topladım. Ama pes etmedim, bugün de bahsettiğim tencere setini aldım. Hatta yanına bir de doktor seti ekledim. Migros'ta oyuncaklarda %50 indirim varmış galiba (ya da bazı oyuncaklarda orasını anlamadım ama), 20 liralık tencere setini 10 liraya, 27 liralık doktorculuk setini de 14 liraya alınca pek mutlu oldum. Yurt dışı sitelerde tencere setinin çok benzerini 12.99 dolara görünce daha da bir sevindim haliyle.


Foto çekerken fona da blogumu koydum ki oradan buradan foto aşırıp havadan yazdığımı sanmayın :)

Bakalım bu set benimkileri ne kadar oyalayacak, parçalar evin nerelerinden toplanacak.

Bu da doktorculuk setimiz. Steteskopta kalp sesi duyuluyormuş, çağrı cihazına basınca bip bip ediyor, nabız ölçeri, göze bakmak için ışığı falan da var, süper bir set. Ancak bunu hemen vermeyi düşünmüyorum, biraz daha vakit geçsin, doktor kontrolüne yakın kullanalım diyorum. Böylece doktora gittiklerinde bildikleri şeyleri görünce ortalığı ayağa kaldırmaktan vazgeçerler belki :)

Hiç yorum yok: