7 Eylül 2008 Pazar

Kuğular

Yazma yazma, sonra da fırsat bulduğunda bombardıman yap. Bugünkü üçüncü yazım olacak bu, bakalım bir daha ne zamana yazacağım. Etlik'teki Antares alışveriş merkezinin ön kısmında çok büyük olmayan bir havuz var. Uludağ Kebapçısı, Firezza ve yeni açılacak Oscar Pastanesi'nin ön kısmında. 2-3 ay kadar önce eşimle Firezza'da, havuz kenarında hoş bir akşam yemeği yemiştik. Geçen gün önünden geçerken havuzda 2-3 kuğu olduğunu gördüm. Uzaktan baktığım için kuğular canlı mı yoksa maket mi anlayamadım. Ne de olsa Ankara'da kuğu görülecek yegane yer Kuğulu Park'tır. Biraz duraklayıp dikkatli şekilde baktım, vallahi yüzüyorlardı. Uzaktan cep telefonumla resimlerini çektim. Pek iyi bir resim değil ama daha iyisini çekene kadar idare eder sanıyorum. Diyetim elverdiğinde yine Firezza'ya gidip havuz kenarında oturup hafif birşeyler atıştırmayı ve kuğulara yakından bakmayı iple çekiyorum.

Hiç yorum yok: