3 Mart 2009 Salı

Bugün pek bir...

Bugün pek bir değişiğim. Enerjik değilim aslında, hatta biraz da uykum var gibi (sanıyorum havanın etkisi) ama bayağı iş hallettim, kendimle gurur duyuyorum. Önce sabah erken gelerek ve bu sefer anahtarlarımı evde unutmayarak hocanın dersinin hazırlığını yaptım. Sonra kendi gireceğim dersi tekrar gözden geçirdim. Gece notları hazırlamış, power point haline getirmiştim. Ders saatine kadar laboratuvar defterlerimi okudum.11'de dersime girdim, öğrencilerin isteğiyle blok yaparak 1.5 saat kadar durmadan konuşarak ayakta durdum. Su almayı unuttuğum için ağzım dilim kurudu. Sonra perşembe günü anlatacağım laboratuar dersinin notlarını düzenledim, bilgisayara geçirerek derli toplu hale getirdim. Onu da bitirince başka ne yapsam diye etrafta dolanmaya başladım. Doçentlikte işime yarayacak notlar çıkarmak için ne zamandır masamda duran kitaplardan birini okumaya başladım. Bilimsel açıdan pek bir hamaratım bugün, beklesem geçer mi acaba :)

Galiba bu günün sonu erkenden sızıp kalmak olacak.

3 yorum:

Opal dedi ki...

canim ne hos yazmissin ya. son cumleni yorum olarak ben yazicaktim ki birden senin yazdigini gordum. iyi uyursun artik bu gece. sevgiler..

GeCe dedi ki...

oh ne güzel bugün ben de aynen senin gibi çalışma azmiyle gittim ancak malesef işler güçler tam oturcam malesef çalışamadım...ama yarın planlıyorum kapımı kilitleyeceğim galiba sonunda

ferulago dedi ki...

Opal'in Renkleri, saat 10'dan sonra pek uyanık kalamadım ama sabah erken kalkarak telafi ettim ya da kısır döngüye girdim bilemiyorum :)

GeCe, kapı kilitlemek ve telefonu açık bırakmak, galiba bazı günler için tek çözüm bu.