8 Mart 2010 Pazartesi

Döndüm, buralardayım

Selamın aleyküm. Yine kısa bir ayrılıktan sonra geldim. Bu seferki ayrılığım hastalık nedeniyle yatak istirahatime bağlı olarak gerçekleşti. Evde sağdan sola, soldan sağa döne döne yatmaya, dinlenmeye çalıştım. Hiç özenmeyin, sürekli yatmak zor birşey, oranız buranız ağrıyor, şekilden şekile giriyorsunuz. Yine de şifa niyetine yattım durdum işte. Uyku düzenim bir garip oldu, gündüz uyu, akşam üstü uyu, gece uyu derken kedilere döndüm. İnşallah bu sayede toparladım.

Gündüz evde olmak ve yapacak birşeyin olmaması çok kötü. Kitap okuyayım desem ilaçların etkisinden olsa gerek kısa süre sonra içim geçiyor, televizyona bakayım desem adam gibi birşey yok. Bir ara Derya Baykal'ın programına takıldım, şişeler için önlük şeklinde kılıf yapıyorlardı. Aman allahım o ne gereksiz bir şey. Bana çok gereksiz geldi, hayatta kullanmam ama hoşuna giden vardır mutlaka. Bundan gereksizi ise ertesi gün karşıma çıktı. Spor ayakkabı için süs yapıyorlardı. Kadınlar oturmuş tığ işi birşeyler örmüşler, spor ayakkabının bağcıklarının üstüne takılacakmış. Hangi genç takar onları akıl var mantık var. Bilmem kaç liraya renk renk, desen desen Converse aldıracaklar ailelerine, sonra da üstüne garip bir dantel benzeri şey takacaklar. Neyse, belki de ben anlamıyorum bu işlerden.

Dün yine Oscar ödüllerini seyretmeye kalktım. Gerçi kalktım denebilir mi tam olarak bilemem, uyur uyanık seyretmeye çalıştım, şovun çoğunu kaçırmışım. Çok fazla reklam oluyor, aralarda gözümü kapatayım derken uyuyakalıyorum. Sonuç olarak Avatar'a dandik dandik ödüller verdiler, yazık oldu bence. Sandra Bullock gördüğüm kadarıyla çok heyecanlıydı. Hatta adı açıklandığında "tüh be, keşke Meryl alsaydı, çıkıp konuşma mı yapacağım şimdi" der gibiydi. Kırmızı halı kısmında Mariah Carey ve kocasını gördüm bir ara. Kadın tam bir bomba ama bombshell gibi değil, puf böreği gibi şişmiş anlamında. Bir ara ne güzel toparlamıştı kendini, zayıflamıştı ama yine şişmiş. Kocası yanında pek tıfıl duruyordu. Bence acilen zayıflaması lazım. Bunu anlamıyorum zaten, paraları pulları ve en önemlidi zamanları var, özel eğitmenlerle spor yapıyorlar, oralarını buralarını çektiriyorlar ama bu kadın hala tombik. Olmuyor Mariah olmuyor. Gerçi hamile olduğu yönünde iddialar var bu aralar, belki de ondan şişmiştir.

Gece oturup tekrarını seyredeyim de kaçırdığım yerleri tamamlayayım bari. Madem tekrarını seyredeceksin, adam gibi yatıp uykunu alsana diyenlere anneme verdiğim cevabı yinelemek istiyorum: Neler olup bittiğini o anda görmeliyim. (en azından görebildiğim kadarını).

Elazığ'da deprem olmuş bu arada, Allah yardımcıları olsun, umarım ölü sayısı artmaz.

2 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Aleyküm selam! gecmis olsun!! sürekli yatmak ta bir iskence ama baska türlü toparlayamiyor insan kendini.

Derya Baykal programindan tut, Mariah Carey'a kadar ki olan tüm yorumlarina katiliyorum. :)

ferulago dedi ki...

Oh be yalnız değilmişim. :)