3 Mart 2010 Çarşamba

Bahar geliyor

Havalar iyice ısınmaya başladı. Hani Mart kapıdan baktırıyordu, kazma kürek yaktırıyordu? Bu ne şimdi? Gerçi badem ağaçları çiçek açmaya başlayınca mutlaka onları dondurmak, erken çiçek açma aptallıklarını yüzlerine vurmak için havalar soğur. Ben de geçen hafta Çankaya civarında çiçek açan bir ağaç görmüştüm (Mart bile değildi henüz). O günden beri havaların soğumasını bekliyorum, lahana gibi kat kat giyiniyorum, o anki sıcaklığa göre katlarımı yoluyorum veya giyiyorum.

Size bu sene yine teğet geçen kıştan bir resim ekleyeyim bari. Arka bahçemizdeki iki çam ağacının hafif kar altındaki halleri. Bu ağaçları pek seviyorum. Kol kola girmiş ya da kafa kafaya vermiş iki arkadaşı hatırlatıyorlar bana hep.

Bu hafta yine bir sürü işim var. Bakalım bu hafta nelere gebe.

2 yorum:

NiLaY dedi ki...

cok sukur cidden bahar geliyor :)) kolayliklar dilerim bu haftaki islerde, sevgiler..

ferulago dedi ki...

NiLaY, bahar kokrtu kaçtı galiba :(