31 Mart 2010 Çarşamba

Yapılacaklar dağ gibi

Bugün için okunacak yığınla defter, yine okunması gereken yüzlerce sınav kağıdı (200'e yakın diyebilirim) ve yapılacak bir sürü iş var (iş bir günlük değil hem de uzun bir süre alacak). Nasıl yetişeceğim bilemiyorum çünkü yapmak istediğim tek şey yatıp uyumak. İster işten kaçma bahanesi deyin, ister bahar yorgunluğu, kolumu kaldırmak istemiyorum. Çaresiz gidip işlerin ucundan birer birer tutmaya başlayacağım. Bitsin diye çalakalem de okuyamıyorum ki defterleri. Yazıyorum, çiziyorum, düzeltiyorum, nerdeyse öğrencilerden çok yazı yazıyorum. Çok vakit harcıyorum ama başka türlü de yapamıyorum. Bir an önce silkinip kendime gelmeliyim ama silkinecek gücüm bile yok.

2 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Kolay gelsin!! acaba bu yorgunluk vitamin eksikliginden kaynaklanabilir mi? bende de durum ayni... yaz saati uygulamasi basladigindan beri.

ferulago dedi ki...

Zeynep A, muhtemelen öyledir. İhmal ettim bu ara. Yaz saatine gıcık oluyorum