25 Temmuz 2010 Pazar

22+5

Yoğun geçen bir haftayı daha bitirdim. Aslında tam da bitmiş sayılmaz, bugün fakülteye gidip çalışmam lazım. Bugünü de atlatırsam bir süreliğine ferahlayacağım çünkü 15 izin alıp evime gidiyorum. Bu sene kocamla yıllık izinlerimizi Ankara-Eskişehir'de geçiriyoruz daha önce dediğim gibi. Seneye bebeklerle birlikte acısını çıkartırız nasıl olsa.

Dün kontrolümüz vardı. Bebeklerimizi gördük, kilo aldığım için hafif yollu fırça yedim yine. Doktorum gebelik zehirlenmesinden korkuyor. İlle olacak diye birşey yok elbette ama tedbirli olmakta fayda var. Demek ki kahvaltı için birşeyler ayarlamayınca yediğim poğaçaları da acilen bırakmak gerekiyor. Atladığım şeyleri de gözden geçirmeliyim.

Neyse. Bebeklerimizi gördük, mutlu olduk. Hala minik ekrandaki kalp atışlarını görene kadar rahatlayamıyoruz. Kötü birşey olmayacağımı biliyorum, bebeklerim sağlıklı bir şekilde doğacaklar ama önceki kötü tecrübenin eseri olarak ister istemez hala geriliyoruz. Ama artık geçecek çünkü bebeklerimin hareketlerini hissetmeye başladım. Ben bir süredir hissediyordum zaten ama hep bağırsak hareketidir, bilmemnedir, hissedemezsin, daha erken diyorlardı. Bense ısrarla hissettiğimi söylüyordum. Dün yine böyle hareketlerin birinde elimi hareketi hissetiğim yere götürdüm ve minik bir darbe yedim. Kocam inanamadı. O da eline koydu ve aynı darbeyi o da yedi. İkimizin de yüzündeki şaşkınlık ifadesini görmeliydiniz. Hele umduğumuzdan kuvvetli bir darbeyle karşılaşınca ikimiz de yerimizden sıçradık diyebilirim. Bebeklerim dışarıdan gelen seslere tepki vermeye başladılar artık. Bizim için hem şaşırtıcı, hem mutluluk verici, mucizevi bir andı. Gerisini de artarak bekliyoruz :)

Pazartesi yola çıkmadan önce tahlillerimi yaptıracağım. Bu sefer ek olarak şeker yüklemesi de yapılacak. Normalde şerbet vs. gibi çok şekerli birşey içtiğinde bile midesi bulanan ben bakalım aç karnına bir bardak suda 50 g şeker içtiğimde ne hale geleceğim. Iyhhh.

5 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Dur bakalım bunlar daha başlangıç... :))Daha neler neler olucak.
Aklıma gelmişken şeker yüklemesinden bir gece önce şekerli şeyler tüketmemeye çalış.Bazen testleri yanıltabiliyor.Sonra testin tekrarı isteniyor vs..
Sevgiler ferulagocum.

ferulago dedi ki...

Bilgi için çok teşekkür ederim. Tatlı vs zaten yasak ama meyvelere de dikkat edeyim bu durumda :)

Adsız dedi ki...

:) iyi tatil yap , dinlen azcik , calisirken dogurcan :P
biliyomusun ben bebegimin hareketini 2 hafta once hissetttim, karnimda goz segrimesi gibi bi his oldu ve ara ara hala oluyo. normalde hic olmayan bisey bu, cok erken dese de doktor; iki -uc arkadasim da hamileliklerinde ayni benim gibi segrime seklinde hareket hissettiklerini soyledi. tekmelerini bekliyorum of , darisi basima:)

deniz dedi ki...

ferulago tatile mi çıktın?

ferulago dedi ki...

loriciğim, pek eğlenceli birşey bu ve dediklerine göredaha tam tekme de değilmiş. Çok eğleneceğiz ileridr :)

deniz, buralardayım ama bir türlü yazamadım, ama yakındır :)