10 Ocak 2009 Cumartesi

Fingir fingir

Dün kocam gözümün önünde bir kızın telefon numarasını aldı, kız da ona kendi numarasını verdi, kikirdeyerek konuştular ve bunlar benim gözümün önünde oldu, ben de mal gibi baktım açıkçası. Yani mazallah ileride birşey olsa ve ben en son eşler duyarmış dediğimde "ama senin haberin vardı hayatım diyecek". Sinir bozucu görünse de durum anlattığım kadar dramatik değil. Kocam istediği için yazıyorum zaten, biraz eğlenelim diye.

Kocamın hocalık karizması ve espirili kişiliği nedeniyle olsa gerek marketteki kasiyerler, hastanedeki hemşireler ve bilimum hatun kişi üzerinde kikirdetici bir etkisi vardır (aynısını ben yapsam "elalemin adamıyla ne laubali oluyorsun" olur ki o ayrı). Bir ara şöyle birşey olmuştu hatta, önce onu yazayım, bundan 2 yıl kadar önce markette kasadayız, sıra bekliyoruz, bizden önceki kişi sigara istemişti galiba, kızcağız da kasanın üstünde bulunan dolabı açıp sigara almaya kalkıştığında kapak birden düşüp kızın kafasına çarpmıştı. Kocam müdahale etmeye çalıştı ama olmadı, "geçmiş olsun canınız çok yandı mı" tarzında konuşmalar geçti aramızda. Kız sağolsun kocamı unutmamış, kasalara her geldiğimizde başka bir kasada olsa bile kocama selam verdi hep. Kocam bu selamın ikimize birden verildiği konusunda ısrarcı olsa da örümcek hisleri alarm veren ben böyle olmadığından emindim. "Küçücük kız, o zaman ilgilendik, minnettar kalmış" demelerine pabuç bırakmadım tabii, zaten bir süre sonra kız beni tamamen es geçip (beni görmedi galiba), alışverişimizi bir başka kasada yapmış halde marketten çıkarken kendi kasasındaki işini bırakıp yüzünde kulaklara kadar yayılan bir gülümsemeyle kocamın arkasından iyi günler diye bağırdığında o da durumda bir gariplik olduğunu anladı. Ben kıza aynen sinir oldum tabii. Neyse ki bir süre sonra kız ortalardan kayboldu, nereye gitti bilemem, benim konuyla bir ilgim yok :)

Dün de kocamın göz muayenesi için yakınlardaki özel bir hastaneye gittik. Giriş işlemlerini yapan kızla kocam kikirdemeyle sonuçlanan esprili konuşmalar yaptılar, ben de dahil oldum ama odak kocada tabi ki. Sonra kız kocamın çalıştığı kurumu görüp hangi bölümde olduğunu sorup cevabını aldıktan sonra kardeşinin de aynı bölümde 1. sınıf öğrencisi olduğunu, Afyon'da okumakta olduğunu ve buraya yatay geçiş yapmak istediğini söyledi. Kocam da yardımsever bir kişilik olarak hemen cep telefonunu ve iş telefonunu verdi, kızınkini de aldı, erkek sandığımız öğrenci gencin kız olduğu ortaya çıktı ve ben bunlar olurken mal mal baktım. Gerçi burda başlıkta yazdığım gibi fingirdeme durumu yok. Kocama sonsuz güvenim var ayrıca ve eşimin beğenilmesi hoşuma da gitmiyor değil ama fazla da beğenmesinler canım, adam benim, parçalarım valla yan gözle bakanı.

8 yorum:

GeCe dedi ki...

ooo ben yerinde olsam karantinaya almıştım kocamı

özii dedi ki...

Gülümseyerek okudum valla , Dünya erkeklerin etrafında mı dönüyorr yoksa kadınların mı anlayamadım:))

ferulago dedi ki...

GeCe, yaknız bırakmamaya çalışıyorum ama fakultede ogrenciler icin yapabilecegim birsey yok :)

özii: erkekleriiiiinnnn

lale kunt dedi ki...

ben olsam kızarım.. hatta çok pis surat asarım, neden bilmiyorum ama ne zaman surat assam olaylar hep istediğim gibi gelişiyo.
gerçi kocana güveninin olması harika bişey, ama kadınlara güven olmaz şu dünyada.. kocana güven, ama karşısındaki kadına asla...

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

ferulagocum ben olsam dayanamazdim. supersin valla :)

ferulago dedi ki...

Kadınlar pek bir fettan oluyor çok doğru :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

çok sinir bozucu bir durum.buna benzer bişey yaşamış cingar çıkarmıştım...:)

ferulago dedi ki...

içimden geldiği gibi, umarım tatlıya bağlanmıştır. Tehdit olduğunu hissetseydim ben de çıkarırdım emin olabilirsin :)