18 Haziran 2010 Cuma

Vuvuzela mı? Olmaz olsun

Kocamla maçları seyrediyorduk kontroller için Ankara'ya geldiğinde. Daha doğrusu ben sonlara (hatta ilk yarının sonuna doğru diyelim) sızıp kalıyordum. Uyuyana kadar geçen süre bile bu dandik aletin iç bayıltan sesinden bayılmama yetti. Belki de beni uyutan vuvuzela sesleriydi, bak bunu savunmamda kullanayım :)

O nasıl sinir bozucu bir ses, o nasıl bir alet. Sadece Afrikalılar kullansa neyse ama her milletin taraftarı kullanıyor bir de. Yakında buralara da gelir diye düşünmüştüm ve korktuğum aynen başıma geldi. Bugün Kızılay'da bir oyuncakçıda "Vuvuzela geldi" diye bir yazı gördüm. Hepimize geçmiş olsun, ne diyeyim.

Dünkü saatler süren büyük sınavımızın teorik kısmında amfideki floresanlardan biri ötüyordu resmen. Floresan cızırtısını bilirsiniz. Bu da yeterince sinir bozucu bir sestir. 1-2 erkek öğrenci lambayı kapatmamı istedi. "Sınıfın bir kısmı karanlıkta kalır olmaz" dedim. Kupa maçlarını seyrediyor musun?" diye sorduklarım evet deyince de, "o zaman sık dişini biraz, farzet vuvuzela çalıyor birisi" dedim. Bizim teorik sınav kısa süreliydi ama yarın aynı amfide LYS sınavına girecek çocuklar ne yapacak bilemiyorum. Umarım floresan lamba çocuklara acır da ses çıkarmaz.

4 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Aynen katılıyorum,paylaşıma teşekkürlerrr.Sevgilerrrr.....

ferulago dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

inanamiyorum! turkiye'ye mi gelmis? iyi bi halt getirmezlerki zaten. 5 yasinda cocuun elinde bile goruruz artik. ahaahha ben de onla ilgili bikac satir dustum bugun, tum kotu soz ve kufurleri etsem de rahatlayamam o derece nefret ediyorum o borudan!

ferulago dedi ki...

Maalesef loriciğim, bisikletlerin havalı kornalarına gıcık olurdum, yakında iyice piyasaya çıkarlar. Derken bir de bu çıktı