12 Aralık 2008 Cuma

Bayram sonrası sabahı

Sabahları erkenden kalkıp kahvaltımı yapmak zorundayım. Belli bir saati geçmeme izin yok. Normalde erken kalkıyorum sorun olmuyor ama bayramda 9 gün tatil var, biraz uyuyayım diyemiyorum. Sabah 7'den önce kahvaltımı yapmak zorundayım, sonrasında da zaten uykum kaçıyor. Hele bu soğuk günlerde sıcacık yataktan dışarı çıkmak o kadar zor ki. Alt komşularımız bayram nedeniyle şehir dışına çıkmışlar. Eğer onlar olsaydı ev daha sıcak olurdu ama yine de sabahın köründe müthiş bir sıcaklık beklemiyorum tabii ki. Meteorolojinin sayfası bu saat itibariyle dışarısının -3 derece olduğunu söylüyor ama pencereyi açıp dışarıya baktım az önce, bence en az -7 veya 8. Pencereyi açma sebebim aşağıdaki fotoğraf. Ne zamandır ilk defa böyle bir sabah gördüm, fotoğrafını çekmemek olmazdı. Bulutlar pembe pamuk helva gibi, gökyüzünden kopar da ye misali. Ya da bulutların rengiyle fotoshop ile oynanmış gibi. Bayıldım ben. Şimdi pencereden tekrar baktım da, aradan 5 dakika geçti ancak ama o güzelim renk kaybolmuş. Az sonra güneş sarı sarı ortaya çıkıp ısıtır gibi yapacak. Olsun, plasebo etkisi yapar belki.

4 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Ferulago'cum gercekten muhtesem bir manzara yakalamissin! Bulutlarin gün batimindaki rengi beni hep etkilemistir, gün dogumunu ilk defa böyle görüyorum. Ben ne yazikki uykucu biri oldugumdan gün dogumlarini pek bilmiyorum.

ferulago dedi ki...

:) Ben de aynı fikirdeyim. Kocam ise ışığın kırılması, normal dedi :)

Adsız dedi ki...

buraya her gelisimde es-es diye tezahurat yapasim geliyor :) hayir eskisehirli filan da degilim ama o sehire gonulden bir bagliligim var!

bu arada ozy'nin ailesi eskisehir'de oturuyor! Ve biz yazlari 10-15 gun orada geciriyoruz-belki bir gun tanisiriz :))

ferulago dedi ki...

Yazları daha bir güzel oluyor Eskişehir. Bu yaz karşılaşırız belki, ne güzel olur :)