3 Aralık 2008 Çarşamba

Fransızlar şarkı söylemeli mi?

İşte muhteşem fikirlerimden biri daha.

Az önce radyoda Fransızca bir şarkı çalıyordu. Tamam, dili anlamadığım için çamur atıyor olabilirim belki, kimbilir ne derin bir anlamı vardır o sözlerin ama ben Fransızcayı şarkılara yakıştıramıyorum (Almanca bile olabilir, o derece). Az önce önyargılarımdan sıyrılarak dinlemeye çalıştım ama olmadı işte, melodiye o sözleri, söyleniş şeklini yakıştıramıyorum. Aşkın dili olabilir, çok romantik olabilir ama bence şarkı söylemesinler. Çok nadir beğendiğim şarkılar var ama düşündüm de galiba sadece 2 tane, bilemedin 3. Gerisi söylemese olur mu acaba?

Not: Herkesin zevkleri, beğenileri farklıdır elbette, bu sadece benim naçizane fikrimdir, herkesin tercihine saygı duyarım. Benimki de bu yönde, siz de benimkine saygı duyun o zaman :)

3 yorum:

lale kunt dedi ki...

haha, sen de az deli değilsin :))
bence de söylemesinler, çünkü böyle öğğğk diye konuşuyolar ya, hiç romantik gelmiyo bana da

serrose dedi ki...

Sana saygi duyuyorum ama ben begeniyorum ya :)

ferulago dedi ki...

Sabah bizim üniversitenin radyosunu dinlemek zorunda kaldım, bilin bakalım ne çalıyordu. İşkence gibi geldi bana o romantik şarkılar :)

Serrose, Japonca şarkıları bile tercih ederim diyeyim, ben de sana saygı duydum bak şimi :)