1 Nisan 2009 Çarşamba

Bilgisayar problemi

Dün neler neler yazacaktım ama eve gelince bir sürprizle karşılaştım: bilgisayarım bozulmuş. Aslında hakkını yemeyeyim, alet çalışıyor, internete bağlanıyor, herşeyi yapıyor ama görüntü yok denecek kadar az. Öyle ki ekrana fener tutarak görmeye çalışıyorum, o derece karanlık yani. Kocam ve ağbime danıştım, LCD ekranın arkasındaki floresan yanmış olabilir dediler. Ben de biraz internete bakmaya çalışıp fener de artık kar etmemeye başlayınca vazgeçtim. Şimdi tamire götüreceğim. Bakalım ekranın arkasına ne sıkışmış. :(

2 yorum:

GeCe dedi ki...

aynı sorun bizim başka bir bilgisayarda daha var ama yaptırmıyoruz içinde şmdilk tez bilgileri var bizimkinin sorunu şu hani ekrana klavyenin olduğu yerden bir kablo gidiyor ya o kablo temassızlık yapıyor ve ekranı aydınlatamıyor

ferulago dedi ki...

Benimkinde sorun LCD ekranın arkasındaki floresanda veya inverter'de imiş. Bırakmanız gerekir dediler ben de acil işlerimi halledip getireyim dedim. Şimdilik harici bir monitör bağlayarak idare etmeye çalışacağım. 90 dolar+KDV sıkışmış yani :)