1 Nisan 2009 Çarşamba

Bugünün 3. yazısı-bir nevi kişisel rekorum

Gittim ve yeni yazıcımı aldım. Çok şanslısın, ballısın yorumları yapan herkese katılıyorum, galiba gerçekten de öyleyim. HP servise gittiğimizde çocuğun biri dellenmiş, bilgisayarım 2.5 aydır zaten burada, daha da 1 ay mı bekleyeceğim, yenisini istiyorum diye ortalığı ayağa kaldırıyordu. Ama birşey elde edemedi. Ondan hemen sonra bir başka kız daha yine bilgisayarı için İstanbul'la görüşme talep etti, o da dert yanıyordu. Onlar işlerini halledemezken bana cillop gibi yazıcımı verdiler, ödememi yaptım ve yüzümde kulaklarıma kadar yayılan bir gülümsemeyle oradan çıktım. 1 yıl garantisi de varmış bu arada. Ben sırıtmayayım da kim sırıtsın. Cihaz benimkinden daha gelişmiş. Üzerinde minik, renkli bir LCD ekranı var, oradan da yönlendiriyor insanı. Özelliklerini kurcalamam iyice öğrenmem lazım. Bir diğer hoşuma giden şey de her yeni yazıcıda olduğu gibi bunda da siyah beyaz ve renkli kartuşların bulunması. İkisinin toplam satış fiyatı 84 TL imiş. Kocam tam dolu değildir onlar dedi ama olsun, yarısı dolu olsun, ben verdiğim tamir parasının bir kısmını daha çıkardım ya.

Bilgisayarımın sorununu da şıkırt diye halledebilirsem değmeyin keyfime.

4 yorum:

ıvır zıvır dedi ki...

:)... üç yazınızıda ilkden sonra doğru okuma fırsatım oldu... açıkcası çok eğlenceli buldum çünkü benimde özellikle tenolojik aletlerle böyle ilişkilerim var... en özelide HP ile olanı üç kere bozuldu hepsinde yeni manike vermişlerdi saolsunlar.. 2004 aldığım makine 2008 geldiğimde artık olağan üstü bir cihaza dönüşmüştü bir üst modelini vere vere :)))....
gerçekten yasal olarak verileri bilirsek ve takipcisi olursak olumlu yanlarını yakalaya biliyoruz... ...artık tüketici haklarının iyi işlediğini düşünüyorum (yada bana öyle geliyor)... umarım bilgisayarınız tez zamanda yapılır...
ve son bişey...
yaşasın tüketici hakları ...:)
..
saygılar...

ferulago dedi ki...

ıvır zıvır, ne mutlu size de :) Tüketici yasasını bilmek her zaman işe yaramıyor maalesef. HP'den mağdur olan bir arkadaşım var, bilgisayarını kaç kez götürmesine rağmen bir türlü yapamadılar, halledemedi sorununu. Yazıcımdan ona bahsedemedim zaten. İkimiz de biraz sanslıyız demek ki, daim olsun :)

Adsız dedi ki...

Ferulago, HP icin bi yorum da ben yapmassam catlarim. laptop almaya gittiim zaman, servisi en iyi olan ve warranty'si en uzun sureli olani istedigimi soyledigimde durust satici bana aynen sunu soylemisti:
-o zaman sakin HP alma.
-neden?
-tipik amerikalilar cunku.satana kadardir isleri sadece. sattiktan sonra, "problemleriniz bizi ilgilendirmez" tavrini gosteriyolar.
durust insanlari cok seviyorum..

ferulago dedi ki...

Opalcim, benimki herhalde dandirik bir yazıcıydı, o yüzden hemen hallettiler. Mazaallah bilgisayar olsaydı ben de sinir stres içindeydim kesin. O yüzden Dell kullanıyorum ben de. 2 yıl kadar önce bazı pil serilerinde sorun tespit etmişler, getirin demişlerdi. Benimki de o seriden olduğu için hemen değiştirmişlerdi. Cillop gibi yepyeni bir pilim olmuştu :)