7 Kasım 2008 Cuma

Bir sinema daha

Ankara'da bir sinema daha açıldı. Etlik'teki Antares'te açılan AFM sinemasını kastediyorum. Yaz başında "AFM sinemaları burada açılacaktır" dövizini gördüğümden beri hasretle bekliyordum. İnternet sitelerinde bir yerde 2008'in son çeyreğinde açılacağını okumuştum. 3 gün kadar önce uğradığımda kapıda güvenlikçilerden birine sorduğumda 1-2 haftaya kadar açılacak demişti. O yüzden bugün açılması benim için de sürpriz oldu. AFM'nin sitesine girdiğimde açıldı haberini gördüm ilk olarak. Üstelik Ankara'nın en büyüğü oluyormuş kendisi. Bir alışveriş merkezindeki olmazsa olmazdır bence (kitapçıyla birlikte elbette). Keşke daha önce açılsaydı da uzun yaz günlerinde fakülteden birazcık erken kaçıp sinemaya gitseydim, oradan da yürüyerek eve. Neyse, yine de yakın olması çok işime gelecek.

Hiç yorum yok: