4 Kasım 2008 Salı

Diyet ve ondan bundan...

Sabah diyetisyenimle olan randevuma gittim. Geçen hafta taşınma sırasında çok kalori harcadığımı sanıyordum. Yemek listeme de uydum, sadece su içme kısmında biraz sınıfta kaldım ama bu kadarını ben bile beklemiyordum. Son randevumdan bu yana (22 Ekim oluyor) 1.2 kilo vermişim. Yağ-kas-su oranıma haftaya bakılacak ama iyi durumda olduklarını sanıyorum. Çok mutluyum.

Akşam bir kırtasiyenin önünde geçerken şöyle bir yazı gördüm: "Pilli otomatik silgi geldi". Kırtasiyeyi çok severim, marketteki reyonlara özellikle bakar yeni neler var neler yok takip ederim, Office Superstore'a bayılırım ama bunun nasıl bir silgi olduğunu anlayamadım. Otobüste olmasaydım gidip soracaktım ama olmadı :)

Yine yolda giderken bir apartmanın teras katında güvercinlerle uğraşan birini gördüm. Güvercin beslemeyi asla anlamadım. Güvercinleri hiç sevmem zaten. Nankör hayvanlar. Aptal yaratıklar. Çankırı'da otururken (16 aylık Sağlık Müdürlüğü eczacılığım sırasında) balkonuma bir çift güvercin yerleşmiş ve yumurtlamıştı. Yumurtadan çıkan yavrular rahatsız olmasın diye hiç balkona çıkmadım, uzaktan ekmek falan verdim. Her yere pislediler sesimi çıkarmadım. Yavrular balkondan düşecek diye korktum. Ama sonra bir gün o pis hayvanlar karşı balkonda gördükleri minik bir leğen ve daireler halinde sarılmış olan uzun bir bahçe hortumuna tav olarak yuvalarını oraya taşıdılar. Benden korkarlar da balkondan düşer diye içimin gittiği o çirkin yavrular da anne ve babalarının ardından yeni evlerine doğru gayet güzel uçtular. Tüm aile gözümün içine baka baka gitti yani. Bir de kedilere nankör derler. Eminim balkonu temizlemeye çalışırken bana karşıdan bakıp gülüyorlardı. O zamandan beri güvercinleri sevmiyorum. Salak şeyler. Bir de yine yıllar öncesine uzanan bir saka hikayem var, onu da bilahare yazayım.

6 yorum:

İLKAY dedi ki...

Diyet için tebrikler canım. Akşam akşam ne güzel güldürdü senin salak güvercinlerin hikayesi:)))

ferulago dedi ki...

Fırsatçı hayvanlar, nolacak, tüm güvercin alemine küstürdüler beni :)

Adsız dedi ki...

bu mantığa göre evsahiplerinin taşınan evinden taşınan kiracıdan nefret etme zorunluluğu çıkıyor ortaya.

ferulago dedi ki...

Konu sadece taşınmak değil, nankörlük. Ayrıca evin her yerini b.k içinde bırakırlarsa herhalde nefret ederler :P

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

güvercin meselesi benide geriyoo..çok pisletiyorlar bazen emrivaki yapıp yuva yapıyorlar..birde yumurta derken bir sürü torun büyüttüm bu zamana kadar.

ferulago dedi ki...

Birşeyler yerken serçeleri de kovarlar onlar, büyük kuşlar ya ne de olsa. Sevmiyorum onları işte. Torunların hiçbiri el öpmeye gelmemiştir herhalde :) Gerçi bir yeri bellediler mi yumurtlamaya hep oraya gitmeye çalışıyorlar bildiğim kadarıyla. Bol sabır diliyorum.