10 Şubat 2009 Salı

Son yaşgünü haberleri

Dün akşam kocamın yaşgününü bir kez daha ve asıl gününde kutladık. Garibim bütün gün Facebook'a gelen yüzlerce mesajı, duvar yazısını okuyarak ve cevaplayarak geçirdi. Benim sayfama bile birkaç kutlama mesajı geldi, seveni çok sağolsunlar, eksik olmasınlar.

Dün evde güzel ve hafif bir yemek planımız vardı. Yemeği hazırlamadan önce gidip minik bir pasta almak istedim. Malum mum üflemeden yaşgünü kutlaması olmaz. Aslında amacım her zaman alışveriş yaptığımız çiçekçiye gidip kocam için güzel bir buket yaptırmak ve akşam getirmelerini sağlamaktı. Böylece bir kez daha şaşırtmış olacaktım onu. Ancak fakülteye gitmek için evden bir türlü çıkamadı, artık gittiğinde ise feci halde yağmur yağıyordu, çiçekçiye gidemedim. Ben de Migros'tan onun yerine birşey bakayım dedim. Dolaş dolaş birşey bulamadım, ben de Star Wars action figure serisinden bol aksesuarlı bir R2D2 figürü aldım, eve gelip güzelce paketledim. Salonda güzel bir sofra kurdum (hatta kendimi yemekteyiz yarışmasında gibi hissettim), hafifçe süsledim, balonlar şişirip etrafa bırakacaktım ama ilk balondan sonra pes ettim, yemeği hazırlamaya giriştim. Bu arada eve gelen kocam her ne kadar süsleme orayı burayı dese de oturma odasına girip hiçbir şeyin olmadığını görünce hayal kırıklığına uğradı. Neyse ki salondaki masayı ve süsleri görünce keyfi yerine geldi. Mutfakta yemeklerle ilgilenir ve bir yandan da internetten radyo dinlerken e-istek kısmından kocam için bir şarkı istedim. Acaba çalarlar mı derken bir başka kızın kocasına hediye ettiği şarkıyı çaldılar, sonra araya bir reklam spotu, bir spor merkezi tanıtımı ve Bob Marley'den "I Shot the Sheriff" şarkısı girdi. Bundan hemen sonra ise "...'nın eşi ...'a hediyesi. Doğum günün kutlu olsun ..." dediler ve onun için seçtiğim şarkı girdi. Bana öyle şaşkın, inanmaz gözlerle baktı ki anlatamam. İşte tam o anda çiçeğim de gelebilseydi süper bir kutlama olacaktı ama olmadı. Yemek sırasında hediyesini verdiğimde tekrar şaşırdı, içinden çıkanı görünce de bayıldı. Bu ne der diye korkuyordum ama neyse ki pek sevdi.

Böylece bir yaşgünü kutlamasının daha sonuna geldik ama tam anlamıyla bitirmedik. Cumartesi günü annemlerle birlikte bir kutlama daha yapacağız. Bu da bir pasta ve bir dilek daha demek. :)

6 yorum:

serrose dedi ki...

insanin seninle evlenesi geliyor yahuuu :)))
tekrar kutlu olsun :)

İLKAY dedi ki...

Bak sen tam kutlu doğum haftası oldu ferulago. Ama hakikaten kocanın sevevni çok facebookda sayfalar doldu taştı kutlamalardan.

ferulago dedi ki...

serrose, sadece ona yetişmeye çalışıyorum :))

ferulago dedi ki...

İlkaycım, kıskanmadım dersem yalan olur, benim yaşgünümde böyle olmamıştı. Kocamın bu kadar seviliyor olması beni de mutlu etti ama kıskançlığı aldı götürdü :)

İkiz Babası dedi ki...

ne mutlu bana ki, yüzlerce sevenimin olmasının yanında, çok sevdiğim biri var :)

ferulago dedi ki...

O da seni seviyor :)