8 Kasım 2012 Perşembe

2. saç kesimimiz

Oğlumun saçları yine uzayıp kahkülleri gözüne girmeye başlayınca soğuklar bastırmadan yine kestirelim dedik. Daha önce saçını kesen ağbiye geleceğimizi  haber verip yine Espark'taki kadın-erkek kuaförünün yolunu tuttuk. Geçen sefer sanırım ne olduğun anlamadığı için koltuğa oturmayı kabul eden oğlum bu sefer oturmayı reddettiği annesinin kucağında kestirdi saçları. Daha zor oldu, hatta çok hareket ettiği için kahküller hafif yamuk gibi oldu ama olsun, ferahladı yavrum. Aşağıda kuafördeki halimizi görebilirsiniz. Böylece bir ilke imza atarak  ilk defa kendi fotoğrafımı da koymuş oluyorum.


Kızım ise o sırada minik lülelerini sallaya sallaya babasıyla dolaşıyordu. Nasıl olsa kesilen saç onunki değil, dil çıkarıyor sanki kardeşine utanmadan :)





5 yorum:

deniz dedi ki...

Oğlun çok yakışıklı...Kızının saçını kestirdin mi hiç Feru.Ben hiç kestirmedim.ama kışın biraz kısacık kestirsem de saçı kuvvetlense diye düşünüyorum.Bizimkilerde lüle lüle kıyamıyorum.

ferulago dedi ki...

Yok Denizciğim, kızımın saçını hiç kestirmedik. Tarayınca omuzlarını bayağı bir geçiyor, dalgalı oluyor, biraz vakit geçince, hava da nemliyse lüle oluyor omuz hizasında toplanıyor yine. Uzun gibi olmadığı için hiç kestirmedik. Geçen yaz sıfıra vurduralım diyorduk ama bir türlü yapamayınca haydi yaşgünleri geçsin,haydi kış geçsin derken yapamadık bir türlü, bu saatten sonra da olmaz artık. Anasının babasının da sıfıra vurulmamıştı, o da idare etsin artık :) İltifat için çok teşekkür ederiz ayrıca.

GeCe dedi ki...

anam maşallah miniklere ne yakışıklı oğlun var, kızın da çok tatlı ne güzel lüleleri nihayet güzel annelerini degördük gerçi ben seni çok merak edip araştırmacı bir bilim adamı olarak özgeçmişini bulmuş ve resmini görmüştüm :)

Mucit Anne dedi ki...

Maşallah yavrucuklarına :)

ferulago dedi ki...

GeCeciğim, çok teşekkür ederim, o senin güzel görüşün. Ben de seni aramıştım ne yalan söyleyeyim :)

hanhildem, eksik olmayın :)