1 Kasım 2012 Perşembe

Bu böyle olmayacak

Artık cidden zayıflamam lazım. Kilom 1-2 kilo oynayıp duruyor ne zamandır. Yağdan yakıyorum, kilom oynamasa da giydiklerimden farketmeye başlarken birşey oluyor ve ben kendimi yine yağlanmış buluyorum (birşeye abur cubur yemek veya dengesiz beslenmek deniyor benim literatürümde). Artık buna bir son vermeye kesin kararlıyım. Bayramı da atlattık, kalan tatlıları silip süpürdük, artık zamanı geldi. Kendimi hergün kontrol etmek ve bu vesileyle bloguma da uğramak için bir lilyslim sticker'ı ekledim sağ kolona. Bu vesileyle herkes kilomdaki iniş çıkışları da görecek. Belki bu sayede kendime dikkat ederim de zayıflamayı başarırım. Dolabım bir sürü giyemediğim kıyafetle dolu, birilerine verirsem bu kilolar iyice yapışacak biliyorum. "Ama sen ikiz doğurdun" diye beni avutmak isteyenlere şimdiden teşekkür ederim ama bebeklerim artık 2 yaşına giriyor, bu bahaneye sığınacak halim kalmadı artık, utanıyorum resmen :)

İstikamet 55 kilo :)

3 yorum:

deniz dedi ki...

Ahh feru ahh ayni dertten muzdaribim. Yilbasini bende kendime hedef sectim.

3kişilikDünyam dedi ki...

Üfff bu aralar benim de gündemim aynı. Fakat halen bi adım atamadım. Topu topu 3-4 kilo vermek istiyorum ama nasılsa yürüyüş yapsam erir gider diyerek habire yiyorum :(

ferulago dedi ki...

denizciğim, hala hedefime yaklaşamadım, bırak onu başladım derken hep birşeyler çıktı yeniden. Sonra da tartım bozuldu, yeni tartımla da moralim. Bu pazartesiden itibaren inşallah :)

3 Kişilik Dünyam, değişiklik var mı gündemde? Umarım bu arada kilolar gitmiştir