23 Kasım 2012 Cuma

Ortaya karışık

Bugünü ve haftasonumu blogumun bitmeyen işlerine ayırdım. Kongre yazımın devamı ve sonu için pazartesini beklemeniz gerekecek yani. Bu aralar resmen aylardır bekleyen yorumlarınızı yayınlayıp cevap yazacağım. Yani eğer yorumlarınız için "bana mail ile bildir" gibi birşey işaretlediyseniz ve birden bire posta kutunuza aylar önce yazdığınız hatta yayınlanmadığı için yazdığınızı bile unuttuğunuz yorumlar ve cevapları gelirse şaşırmayınız, ferulago nihayet çalışmaya başladı.

Dün tartım geldi, moralim bozuldu. Meğer benim eski tartım yarım kilo eksik tartıyormuş (belki de daha fazla). Bu tartım süper, yaş, cinsiyet ve boyunuzu giriyorsunuz, size yağ, kas, su oranını ve günlük almanız gereken kalori miktarını veriyor. Diğer dandik tartılar gibi mi acaba diye düşünmüştük ama tartı üzerinde hamilelerin ve kalp pili olanların kullanmaması gerektiği şeklinde bir uyarı var, gerçekten de bir elektrik akımı veriyor demek ki vücuda. İlgilenenler için kendisi Fakit Terro. Ben hizlial.com'dan 67 liraya almıştım, şu anda aynı yerdeki fiyatı 76 olmuş, hepsiburada.com'da ise 89 lira. Belki daha ucuza da bulabilirsiniz.

Tartı ararken bir de bluetooth bağlantılı bir tartı görmüştüm. Bluetooth sayesinde kilonuzu ve diğer bilgilerinizi direkt olarak bilgisayara gönderip oradaki programda size kilo verme programı vs. falan yapıyormuş. Gereksiz buldum kendisini, çok da pahalıydı, benim yavrular ortalarda kıracak eşya ararken almaya da gerek duymadım.

Bu nedenle kilo girişimi yine pazartesiye bıraktım. Dikkat ettiğini sanıp sonrasında kilo verememiş olduğunu görmek çok sinir bozucu, 2 gün daha izin verin bana (belki bu arada veririm 1-2 gram daha ) :)

Cuma gününü slow bir şarkıyla kapatalım, haftanın yorgunluğuna ve rehavetine uygun olsun. Yine eskilerden geliyor.  Dokken - In my dreams





Hiç yorum yok: