18 Kasım 2012 Pazar

Çamaşırcı geldi hanıııımmmmm ve Pazartesi şarkısı 26

Pek heyecanlıyım bugün. Sabahtan KPDS sınavına girdim ama heyecanımın nedeni bu değil. Sınavdan sonra çocukları anneme emanet edip Espark'a gitmeye karar vermiştik kocamla. Çamaşır makinemi artık değiştirmek istiyordum, bir miktar araştırma yapmıştım zaten ama bir de gidip MediaMarkt'a bakalım demiştik. Şu anda kullandığım makinem Vestel. Evlenirken almıştık, en alt modelin bir üstüydü yanlış hatırlamıyorsam. Çok uçmayalım, ihtiyacımızı görsün yeter demiştik ama zaman içinde ihtiyaçlar değişiyor elbette. Makinem dijital ekranlı değil, bu nedenle kalan süreyi falan göremiyorum, özellikle evden çıkmamız gerektiğinde ne kadar beklememiz gerektiğini bilmemek gıcık ediyordu insanı. Ama bu çok da önemli bir sorun değil tabii. Çalışacağı saati ayarlayabildiğim, böylece işten geldiğimde çamaşır yıkamak yerine ben yokken yıkanan çamaşırları asabilmek isterdim mesela, ama bu da çok önemli bir eksiklik değildi, idare ediyordum.

Asıl sorunlardan biri makinede çocuk kilidi olmamasıydı. Özellikle oğlum vııınnn makinesine pek meraklı, tuşlara basmak düğmeyi çevirmek çok hoşuna gidiyor. (Bulaşık makinesi ise her ikisinin ilgi alanı, onu da değiştirmek gerekecek anlaşılan). Bundan başka asıl önemli olan husus elektrik faturasının oldukça yüklü gelmesiydi. Çocuklar büyüdükçe kirlenen çamaşır, örtü, çarşaf, giysi vs. de doğru orantılı olarak artıyor. Haftasonları en az 3 posta çamaşır yıkıyorum. Bu durumda makineyi tasarruflu bir modelle değiştirmekten başka şansımız da yok gibiydi. Tabii bir de bu çamaşırların vs. ütülenmesi var. Ütümden de memnun değildim. Tefal almıştım evlenirken, bir kere bozuldu, tamire gitti. Çok fazla su tüketen, çok iyi ütülemeyen bir üründü maalesef. Önce onu değiştirdim, Braun Texstyle aldım. Gönlümde buhar kazanlılar vardı ama çocuklardan kurtaramam diye normal bir model olsun bari dedim. Neyse, gidip makineleri inceleyelim dedik. Aklımda Samsung'un ecobubble özellikli modeli vardı. %70 tasarruflu, seramik rezistanslı, elmas kazanlı bir model beğenmiştim. Fiyatı da oldukça uygundu. Gittik görüştük, özelliklerini dinledik, diğer Samsung modelleri ve diğer markalarla karşılaştırdık, yine de şimdi almayalım, biraz daha sonra alalım derken 3 ay ertelemeli 10 ay taksit yaptıklarını duyunca haydi alalım da tasarrufa bir an önce başlayalım dedik. Sonuç olarak makinem yarın gelecek. Kurulumu da herhalde öbür gün falan olacak. Haftasonu 3 posta yıkamıştım zaten, bir de bugün eve dönünce yıkayayım diyordum ki yeni makinemi beklemeye karar verdim. Bakalım nasıl yıkayacak. Çok heyecanlıyım :)

Bugünün şerefine pazartesi şarkısı erken gelsin bari. Geçen haftayı Marilyn Manson ile açmıştık, yine ondan devam edelim diyorum. Depeche Mode'un pek sevdiğim bir şarkısını cover yapmışlar, bakalım siz nasıl bulacaksınız. Personel Jesus.



3 yorum:

özii dedi ki...

İyi günlerde kullanman dileğiyle....
Birde ütücü lazım ...

GeCe dedi ki...

aaa inanmıyorum yaklaşık iki ay önce taşındığımız yeni evde yeni makinem aynı marka. kullanıyorum ve çok memnunum. çocuk kilidi var. 15 dakikalık yıkaması var (fazla kirli olmayanları hemen yıkıyorum süper) ve eski makineden sonra aynı deterjanı kullandığım halde beyazların daha beyaz olduğunu farkediyorum

iyi günlerde kullan sen de

ferulago dedi ki...

öziiciğim, neyse ki ütü yapmaya bayılıyorum (manyak mıyım neyim)

GeCeciğim, ben de çok memnun kaldım. Bu memnuniyeti elektrik faturasında da görmeyi bekliyorum ayrıca.