16 Mayıs 2009 Cumartesi

Bloglarda gevşeklik

Bu aralar takip ettiğim bloglarda biraz gevşeklik görüyorum. Eskisi kadar sık yazı yazılmıyor. (Aslında düşündüm de galiba bu aralar ben de öyleyim). Havalar güzelleşince herhalde hepimiz güzel popolarımızı bilgisayar başından kaldırıp kendimizi dışarıya atıyoruz. Sonra yazılar biriktikçe birikiyor, biriktikçe yazması zorlaşıyor, biriktikçe ara uzuyor. Tahminimce feci sıcaklar başlayınca herhalde herkes yine dışarıda güneş altında gezmek yerine evlerinde oturup bilgisayarlarının başına geçer. Az önce balkonu yıkarken fark ettiğim üezere feci sıcaklara az kaldmış.

Dün yine hızlı trenle evime geldim. 19 Mayıs'ın tatil olması nedeniyle 18'inde de izin aldım. 4 gün evimde olacağım, değmeyin keyfime.

Kendimi dışarı atıp gezmek de istiyorum, evimde oturup kitap okumak da, gözüme batan işleri, ütüleri, çamaşırları vs. halletmeyi de, kocamla birlikte "Angels and Demons"a gitmeyi de. Dün akşam beni "Star Trek"e götürdü sağolsun. Bu haftasonu da sinemaya doyacağım galiba. Akşam gelince de Hadise'yi seyrederiz.

Sertap'ın birinci olduğu Eurovision'u kaçırmıştım, keşke bu sene de olsak da o heyecanı ben de canlı canlı yaşayabilsem.

4 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

he heee:-)sanırım dediğin gibi,hava güzel olunca herkes kendini dışarı attı:-)star trek'i çok merak ediyorum.hele heroes'daki sylar karakterini spock olduğunu görünce mekakım iyice artmıştı.keyifli hafta sonları dilerim.sevgilerimle...

ferulago dedi ki...

neslihan, Sylar'dan süper bir Spock olmuş bence. Eskisini hiç aratmıyor

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

itiraf ediyorum evet boşladım biraz ferulagocum ama hava güzelliğinden değil tez stresinden neyseki okul kapandı artık rahat rahat yazabilirim :)

ferulago dedi ki...

ozke, keşke bizim okul da kapansa :( bekliyorum yazılarını, tez stresi bitti anladığım kadarıyla, gözün aydın