5 Mayıs 2009 Salı

Nihayet kolyemi tamamladım

Hayır, hayır, takı tasarımına başlamadım. Bahsettiğim kolye anaokulundayken yapıp da anneme son anda vermekten vazgeçtiğim yıldız şehriye kolyesi. Kolyenin hikayesini şurada anlatmıştım, isterseniz bakıverin, ben de tekrar yazmayayım. Yazıyı yazdıktan sonra çeşitli bahaneler nedeniyle bir türlü yapamamıştım. Bu akşam vakit ayırdım ve anneler günü için hazırladım. Minik minik şehriyeleri boyamak çok vakit alıcı bir işmiş, küçücükken nasıl yaptık acaba çok merak ettim. Sonuç olarak çok da kötü olmadı galiba. Yaklaşık 33 yıl önce vermediğim kolyeyi biraz gecikmeli olarak vereceğim anneme (biraz mı, pes). Annem de benim gibi sulugözdür, herhalde bu yılki anneler günümüz çok sulu geçecek :)

7 yorum:

lori dedi ki...

ben onceki yazilarindan beri takip ettigim icin seni, birden gozum sulanir gibim oldu simdi be!
harika bi anneler gunu hediyesi bu! harika dusunmussun.. ne ince ve ne kadar anlamli..annecigin cok yasasin, saglikla yasasin insalla.

^zeynep^ dedi ki...

33 yil mi? Masallah güzelim, sindire sindire hazirlamissin! Çok güzel olmus! Annecigine sevgiler!

ferulago dedi ki...

lori, bence de harika olacak (gerçi fikir kocamın sayılır, ben geçenlerde kolyeyi hala yapamadım diye kendime kızarken "anneler günü yaklaşıyor, o gün versene" dedi. Akıllı adam.

Zeynep A, ehehehe geç olsun da güç olmasın demişler :)

GeCe dedi ki...

çok güzel olmuş nihayet bitmiş bakalım annen ne diyecek

lale kunt dedi ki...

ay süper olmuşş boncuk sandım ben önce. okuyunca anladım :)
nihayet bitirdin demek, annen çok sevinecek..

İLKAY dedi ki...

ben bile ağladıysam anneni düşünemiyorum...

ferulago dedi ki...

GeCe, ben de merakla bekliyorum

uyuzcadı, aslında fena olmadı cidden, boncuklarla falan başka modeller yapılabilir, gerçi biraz komik olur şimdi düşününce :)

İlkay, kargoyu yolladım bugün, bakalım yarın alınca ne olacak, yazarım mutlaka