1 Mayıs 2009 Cuma

Şikayetim var

Hızlı trenden şikayetim var. Hem de tam 2 tane. Özetleyeyim:

Dün eve gelirken hızlı trene, ekonomi sınıfına bindim. Business sınıfı yazmıştım size daha önce. Ekonominin özelliği normal trenlerde veya business sınıfta olan tekli koltukların olmayışı. Mutlaka ikili koltuğa oturmak zorundasınız. Benim yanım boştu gerçi ama Sincan'dan yaşlı bir teyze bindi, ilk boş olan koltuğa kendini atıp (benim yanım oluyor) kendi yerine geçmek istemediği için yayıla yayıla gelemedim. Bunlarda koltukların arkasında ekran yok. Tepede bulunan ekranlara bakmak zorundasınız, yani orada ne varsa onu izleyeceksiniz. Müzik yayını mevcut. Tepedeki ekranda yolculuk başlayana kadar tren, alınan yol vs gösteriliyordu, sonra filme geçtiler. (Daha önce kocam geldiğinde film falan göstermemişler, değiştirdiler demek ki.

İşte bunlar da şikayetlerim:

1) Filmi bitirmek mümkün değil. Yol o kadar kısa sürüyor ki dünkü filmin yarısını ancak görebildik. Film de Dark Knight'tı, biraz uzun tabii. Haydi ben seyrettim ama seyretmeyenler mağdur oldu. Yol çok kısa ehehehehe

2) Uyuyamıyorum. Eskiden 3 saat yolda fosur fosur uyurdum, şimdi trene bin, gazete dergiye bak derken tam uykuya dalayım dediğimde yolun az bir kısmı kalmış oluyor, uyumaya değmiyor
eheheheheheh

Şaka bir yana 1.5 saatte evime, kocama kavuştum, daha ne isterim ben :)

5 yorum:

lori dedi ki...

hizli trene soole yavas gitsin
yok yok sooleme vazcayiverdim :P iyisi mi sen yavas trene biniver :))
yaz geldi coook sicak, kis geldi cook soguk, bahar geldi asik olduk oy anam rahat batiyo..
huzur depmesi yasiyos:P
ehuuuhh sabah sabah guldum sayende..

ferulago dedi ki...

lori, acaba dilekler kutusuna "daha kısa filmler yayınlayın" diye mesaj mı atsam:)

^zeynep^ dedi ki...

ay ben de kötü birsey oldu sandimdi:) ilahi ferulago, güldürdün beni:))

GeCe dedi ki...

çok güzel ya 1,5 saat ne ki ben en çok kitap okumayı severim yollarda hiç anlaşılmıyor

ferulago dedi ki...

GeCe, :)