6 Mayıs 2009 Çarşamba

Pembe panter gibisin zarif ve ince

2 gündür pembe panter gibi hissediyorum kendimi. Fakülteden dışarı adımımı atar atmaz yağmur yağıyor çünkü. Akşam 19:30'da çıkıyorum, yağmur çiselemeye başlıyor, 17:30'da çıkıyorum, yine yağmur yağmaya başlıyor. Otobüse binip uzaklaşmaya çalışıyorum, kaçtığım bulut otobüsten iner inmez yine buluyor beni, yağmur başlıyor. Bana özel bir bulutla birlikte dolaşıyorum sanki, aynen pembe panter gibi.

Sabah diyetisyenimle olan randevuma giderken hava çok güzeldi. Pırıl pırıl bir gökyüzü vardı. Herhalde bugün yağmur yağmaz artık dedim ama saat daha 10 olmadan ortalık kararmıştı bile. Biliyorum, çıkmamı bekliyor fakülteden. Kafamı çıkarır çıkarmaz yağmaya başlayacak.

Barajlar dolsun, etraf toprak koksun, varsın yağsın. Yağmur toprağa düşerken çıkan kokuya bayılırım, herhalde pek çoğunuz da bayılıyordur. Dün akşam etrafı koklarken başka hangi kokular var bizi mutlu eden diye düşündüm.

İşte benim sıralamam:

1) Yeni biçilen çimenlerin kokusu (bitkide bulunan kumarin denen bir madde verir bu kokuyu, kumarinler özel ilgi alanımdır bu arada).
2) Yeni başlayan yağmurun ıslattığı toprak kokusu.
3) Yeni açılan nescafe kavanozundan buram buram gelen kahve kokusu.
4) Pastanede yeni çıkan kuru pasta, poğaça, ekmek vs kokusu.
5) Arabanın deposunu doldururken duyulan benzin kokusu.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Anneler mutlaka akıllarından bebek kokusunu da geçirmiş, hatta birinci sıraya da koymuşlardır. Maalesef bunu şimdilik bilemeyeceğim, daha sonra sıralamayı değiştiririm umarım.

Diyetisyen demişken, tekrar eski diyetime döndüm. Bir süredir hamileliğe uygun bir beslenmeye geçmiştim, maalesef istemediğim şekilde sonlanınca eski diyetime geri döndük. Şu anda yağ oranım biraz yükselmiş, kilom hafif artmış (63) durumda ama toparlayacağım. Hamileyken prensesler gibiydim, yorulmamam için her yere arabayla götürülüyordum, o yüzden biraz da hareketsiz kalmıştım. Şimdi eski düzenime döndüm, pantalonumun kenarına pedometremi taktım, her fırsatta yürüyorum. Amacım tekrar hamile kalmadan önce 60 kilonun altına düşmek. Bir an önce toparlamam, diyetime harfi harfine uymam lazım.

Hava hafif açtı gibi, acaba çıksam mı, yoksa bulut beni kandırmak için bir kenara mı saklandı?

:)

7 yorum:

Merve dedi ki...

kolay gelsin aynı diyet durumu benimde başımda! :)

GeCe dedi ki...

yağmur çıkmadan kaç bence sevdğin kokuların çoğunu ben de severim hele acsan

ferulago dedi ki...

Merve, daha önce 9 kilo vermiştim, şimdi de versem 53-54 olsam, eski günlerime dönsem ne güzel olur :)

GeCe; kaçtım kaçtım, bu sefer utandı herhalde bloga yazınca yakalayamadı beni :)

lori dedi ki...

ben de besiye cekilmisim farkinda olmadan 3 kilo almisim :( en kisa zamanda gidicekler..
ama su anda psikolojik olarak suratimi domates gibi hissediyorum.
"domates gibiyim tombul ve kizil lalalaaaa"

ferulago dedi ki...

lori, hehehe pembe panter gibi ince olsam daha ne isterim ki :)

^zeynep^ dedi ki...

bir de oje kokusu var favorilerim arasinda. Makyaj malzemeleri genel olarak güzel kokuyor. Önceden benzin kokusunu da severdim ama simdi cok pahali:P

ferulago dedi ki...

Zeynep A, benzin yorumuna bayıldım :)