19 Ağustos 2010 Perşembe

Kocama hediye aldım

Kocamın eve bir ultrason cihazı almadığımızdan şikayet ettiğini yazmıştım daha önce. "Bari bir stetoskop bulalım da kalp atışlarını dinleyeyim" diyen kocama istediği gibi bir alet buldum sonunda. Hamileyim dergisinde reklamını gördüğüm bir ürün bu. Angel Sounds denen bir alet. Stetoskopun biraz daha gelişmişi anladığım kadarıyla. Ultrasondaki gibi jel sürüp karnınızda gezdiriyorsunuz, kulaklığından da sesleri duyabiliyorsunuz. Ürünü getiren firma bebeklerin hıçkırıklarının bile duyulacağını iddia ediyor. Ayrıca sesleri kaydetme imkanı da varmış ve bebekler doğduktan sonra kendi kalp seslerini dinletmeniz sakinleştiriyormuş vs. vs. Ürünün fiyatı 99 TL. İlgilenen varsa özelliklerine http://www.meleksesleri.com/ adresinden bakabilirsiniz. Ben üye olduğum başka bir alışveriş sitesinden aldım. Bir an önce elime geçmesi için sabırsızlanıyorum. Kocama ve kendime evlilik yıldönümü hediyesi olarak kabul ediyoruz bunu. Hem biraz erken bir hediye hem de büyük birşey değil ama evlilik yıldönümümüz civarında gelecek 2 büyük hediyemiz var nasıl olsa :)
Ürünü kullanınca işe yarayıp yaramadığını da yazarım bir ara. Keşke firma bu yazıyı okusa da bana hediye olarak jel falan yollasa :)

5 yorum:

deniz dedi ki...

Aaaaa inanmıyorum. Çok güzel.

ferulago dedi ki...

deniz, işe yararsa mutlaka tavsiye ederim. Bir gelsin de bakalım :)

Unknown dedi ki...

ben de hamileyken bu aleti almayı çok düşünmüştüm. ama hastanede tüp bebek bölümünde çalıştığım için bebeğimi görmek, kalp atışını duymak istediğimde ultrason ile hemen bakıyorduk. Ama böyle bir yerde çalışmasaydım kesinlikle alırdım..
sana küçük bir tavsiye, sesini dinlemeden önce tatlı birşeyler ye, meyve suyu iç. o zaman bebeğin daha güzel hareket edecektir. biz hastalarımıza uyguladığımız bir uygula..şeker aldığınız da kısa bir süre sonra bebişiniz oynamaya başlayacaktır..
gerçekten karnınızdayken hisssettiğiniz duygu çok özel. bazen hastalarımız bebek doğunca , karnındayken hissettiği hareketi çok arıyorlar. ben de bir süre elim karnımda kalmadı değil.. şimdi sana belki bu ilginç gelebilir, ama doğum sonrasında daha net anlayabilirsin..,sevgiler, güzel bir hamilelik dönemi dilerim..

Adsız dedi ki...

:) cok sasirdim.
benim cocuk gariban, anasi hic merakli degil boyle seylere walla.

ferulago dedi ki...

Esra Günüşen Ertuğrul, heres aynı şeyi söylüyor. Ben de hareket etmelerinden, karnımın oraya buraya yamulmasından çok mutlu oluyorum şimdiden. Galiba gerçekten arayacağım bu günleri :)

loriciğim, bizde baba biraz daha meraklı :)