3 Eylül 2009 Perşembe

Abbaaaoooovvvvvv

3 Eylül olmuş bile. Bu demektir ki 5. evlilik yıldönümümüze 1 aydan biraz fazla zaman kalmış. 5. yıl için tekrar gelinlik fotoğrafı çektirmek gibi planlarım vardı ama biraz daha kilo vermek istiyordum. Yetişmeme ihtimalim var. Peki hediye faslı ne olacak? Ya kocam bana yine ağzımı açık bırakacak bir sürpriz yaparsa? Ne almalı, ne yapmalı? Zaman çok hızlı geçiyor, ben güzel bir şey düşünüp bulana kadar 9 Ekim olacak bile. Bir ara bir organizasyon şirketiyle konuşayım da evin önündeki boşlukta havai fişek atsınlar diye düşünüyordum ama özellikle yazın sokaklarda yapılan düğünlerde vs. çok atıldığı için Valilik havai fişek gösterilerini yasakladı. Malum, hava üssü var Eskişehir'de, uçakların gece uçuşları için tehlikeli oluyormuş. Şimdi ben gidip Valiliğe dilekçe mi vereyim peki? Aklıma gelen yegane sürprizi elimden aldınız, o zaman siz birşey bulun mu diyeyim?

Neyse, birşey bulurum ben :)

3 yorum:

GeCe dedi ki...

ay valla ben kendimi çok yaşlı hissettim bizimkine 5 gün kaldı ben daha bişey düşünmedim

ferulago dedi ki...

:)bol şans

nora dedi ki...

Oh ben atlattım çok şükür :D Sana da bol şans diliyorum ferucum :D Bizi de merak ettirdin şimdi, alınca söyle tamam mı? :D