19 Eylül 2009 Cumartesi

Rüzgar gibi geçti

Dünü kastediyorum. Yine koşturmacayla dolu bir gündü. Projeyle ilgili yapılması gerekenlerin son günüydü ve yine türlü türlü aksilik çıktı. Yaşarken bayıldığım için yazmayı düşünmüyorum ama olmaması gereken herşey oldu diyebilirim kısaca. İşin kötüsü 3'te trene yetişmek zorundaydım, bileti 6 veya 8 treniyle değiştirmeyi düşündüğüm zaman bilet kalmadığını gördüm. Neyse ki son anda öğlene kadar yetiştirebildim herşeyi. Zaten bizim projeyle ilgilenen memur arkadaş öğleden sonra izinliymiş, bizim işi yaparken bir başkasına söylerken duydum. O sırada saat 12'ye 10 vardı ve bizim evrakların işi bitmiş, imzalanmak üzere bana verilmişlerdi. İçimden öyle bir oh çektim, öyle bir rahatladım ki anlatamam.

Sonuç olarak haftalardır süren ve son 3-4 gündür ömrümün 5-10 yılını rahat tüketen işler bitti.

Trenime yetiştim, kocamla buluştum, evime geldim ve dinlendim. Bugün temizlik günü. Birazdan işe başlayacağım. Bir daha fırsatım olmayabilir diye şimdiden yazayım istedim. Hepinize sevdiklerinizle, ailenizle, evcil hayvanlarınızla, umutlarınızla, hayallerinizle mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum. Şeker bayramınız şeker gibi geçsin :)

2 yorum:

nora dedi ki...

Ay hadi gözünaydın ferulagocum :D

Eşinle beraber en mesut bayramlardan birini geçir, dinlen birazcık :D Hakettin yani :D

İyi bayyamlay.

ferulago dedi ki...

noracım, dileklerimiz karşılıklı :)