7 Eylül 2009 Pazartesi

Haberlerden inciler

Akşam eve geldim, biraz ajansa bakayım dedim (kocam böyle dememe gıcık oluyor, ben de bayılıyorum yetmişlik pinpon dedeler gibi).

Varan -1: Mehmet Ali Birand İstanbul'da fırtına nedeniyle ikiye bölünen bir kuru yük gemisinin haberini veriyordu. 13 mürettabatın 9'unu sahil güvenlik denizden çıkarmış, geri kalan kişileri arıyorlarmış. Sonra Sahil Güvenlik'ten biriyle temasa geçtiler. Adam şöyle birşey dedi, "biz geminin kaptanını da kurtardık, mürettabatın 13 değil 12 kişi olduğunu söyledi, biz de 12 kişiyi kurtardık zaten". MAB o dakikada rejiye seslenerek aşağıdaki yazıyı düzeltmelerini istedi (aşağıda 9 kişi kurtarıldı yazıyordu), adamlar zaten düzeltiyormuş, onun cümlesi bitmeden yazı değişti. Bu arada MAB adama şöyle bir soru sordu? Peki diğerleri ne durumda? Telefonun ucunda bir sessizlik oldu, adamcağız "Efendim?" dedi. MAB tekrarladı, "Peki diğerleri için bir ümit var mı?" Adam yazık, 12 mürettebatın hepsini kurtardık deyince bizimki uyandı, "pardon ben 9 kişide kalmışım, o yüzden sordum size" dedi. Yılların anchorman'i olacak bir de, heyecandan herhalde.

Varan 2: Başka bir kanalda (hangisi unuttum) spiker Tayland'da aç maymunların bir şehre inip dükkanlara falan saldırdığından, muz, kuruyemiş, su çaldığından bahsediyordu. Haberi "sevimli maymunlar" şeklinde verirken altyazı olarak "maymunlar cehennemi gibi" yazıyordu. Biraz tutarlı olun kardeşim. Bir de bu sevimli maymunlardan elleri boş kalanlar insanlara saldırıyormuş, ayyy, üstüne atlayan bir maymun ne sevimlidir kimbilir, o spikerin üstüne salmalı :)

Varan 3: Uğur Dündar Star Haber'de şöyle diyordu. "Bu sezon daha sade bir dekor, ekran hazırladık ama bu kadar da değil. Yönetmen masasındaki bir arıza nedeniyle konuklarımızın göğüslerine adlarını yazamıyoruz, altyazı giremiyoruz, grafik gösteremiyoruz. Kısa zamanda düzelteceklerini umuyorum." Sonra da izleyicilerden özür diledi. "Ama bu kadar da değil" deyişine bayıldım ben.

Bunların hepsi yaklaşık 3-4 dakika içinde oldu, bloguma yazacak malzeme verdiler sağolsunlar.

4 yorum:

nora dedi ki...

ahahaha :D

Bu haberlerin yorumunu sevdim ferulagocum, peki diğerleri ne durumda?? :D tihihihihihi :D

a. gizem dedi ki...

:) MAB ' a çok güldüm :)

serrose dedi ki...

Aman o adam hata yapmadan dili surtmeden tukuruk sacmadan bir haber sunabiliyor mu ki ???
:)))

ferulago dedi ki...

nora, bizde bu haber mantığı oldukça daha çok yorum yazarım ben :)

a.gizem, MAB bu konuda bir duayen

serrose, aksi olduğu gün şaşırmalı aslında haklısın :)