24 Eylül 2009 Perşembe

Devlet tiyatroları

Devlet Tiyatroları 60. yılını kutluyormuş Çok da güzel bir logo hazırlatmışlar bununla ilgili olarak. Kaç sezondur gidemiyorum maalesef. Opera-baleye gidiyorum ama nedense tiyatroya bir türlü bilet alıp gidemiyorum. Opera-baleyi de zaten kocamın burada olduğu zamana denk getirmeye çalışıyorum, fırsat bulduğumda bunu tiyatro yerine opera-bale yönünde kullanıyorum. Suçlu benim yani, uzakta aramaya gerek yok.

Nereden çıktı peki bu yazı? Kültürel fakirliğimi vurgulamak için mi? Hayır. Sabah otobüsle Sıhhiye'den geçerken Opera binasının otoparkından Devlet Tiyatrolarına ait bir tır çıktı. Önce garibime gitti. Tır şeklindeki gezici kütüphanelere, Kızılay'ın kan verme arabalarına alışığız ama gezici tiyatro biraz saçma olurdu herhalde. Tam kendi kendime kikirderken turnelere giderken kullanabilecekleri aklıma geldi. Kikirdememi keserken bu sefer de tırın üzerindeki logoya takıldı gözlerim. Ona ait bir resim bulamadım ama size tarif edeyim. Yukarıdaki logonun sol tarafına bir gülen surat koyun, sağ tarafına da ağlayan. Klasik tiyatro maskları aklınıza geldi değil mi? Ama bunlar mask değildi, :) ve :( emoticonlarıydı. Devlet Tiyatroları da msn kültürüne ayak uydurmuş anlaşılan.

1 Ekim'de yeni sezon açılıyor, hepinize ve özellikle de kendime bol tiyatro oyunlu, operalı, operetli, baleli, konserli, kültür dolu bir sezon dilerim. Sinemayı da unutmayalım ama :)

3 yorum:

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

ferulagocum gitmedi isen kanlı nigar a, genç osman a ve pinti hamit e gitmeni tavsiye ederim. :)

ferulago dedi ki...

Yazdım bir kenara, bu sefer gitmeye çalışacağım, teşekkürler :)

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

ferulagocum,

kanlı nigar ve pinti hamite gittiğim için genç osmana da duyup bilet bulamadığım için git demiştim.

ama bu sefer bulduk ve pazar günü gittik hayran kaldık...

tekrar gitmeyi düşünüyoruz.
gitmediysen genç osmana mutlaka bilet bulup git derim.

sevgiler.